logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzostwa Świata FIFA 2018 na wielkim ekranie w Multikinie

  PR 13.06.2018, przeczytano 770 razy
ilustracjastrzałka

Od 19 czerwca Multikino i The Coca-Cola Company zapraszają na wspólne kibicowanie podczas 2018 FIFA World Cup Russia. Jako jedyna sieć kinowa w Polsce Multikino pokaże transmisje wszystkich meczów Reprezentacji Polski oraz Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018. Dodatkowo dla największych kibiców Multikino przygotowało konkurs z atrakcyjnymi „piłkarskimi” nagrodami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-swiata-fifa-2018-na-wielkim-ekranie-w-multikinie,36867,artykul.html

Wielki ekran, doskonała jakość dźwięku i obrazu, a do tego prawdziwe emocje i wrażenie, jakby uczestniczyło się osobiście w jednym z największych piłkarskich wydarzeń tego roku! Dzięki współpracy z firmą The Coca-Cola Company na ekrany Multikina wracają piłkarskie rozgrywki o tytuł najlepszego zespołu na świecie. Od 19 czerwca przeżyjemy emocje na najwyższym poziomie podczas spotkań Reprezentacji Polski, z kolei 15 lipca widzowie będą mieli okazję przekonać się, w czyje dłonie trafi puchar Mistrzostw Świata FIFA 2018.

Wszystkie mecze transmitowane będą w jakości High Definition. Widzowie będą mieli do dyspozycji klimatyzowane sale, najwygodniejsze fotele, w tym fotele VIP, oraz możliwość skorzystania z bogatej oferty barowej Multikina.

Harmonogram transmisji meczów w Multikinie:

  • 19 czerwca (wtorek), godz. 17:00 - Polska – Senegal
  • 24 czerwca (niedziela), godz. 20:00 – Polska – Kolumbia
  • 28 czerwca (czwartek), godz. 16:00 – Japonia – Polska
  • 15 lipca (niedziela), godz. 17:00 – Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018

Multikino pokaże również wszystkie kolejne mecze Reprezentacji Polski
(w przypadku wyjścia z grupy oraz przechodzenia kolejnych etapów fazy pucharowej).

Mundial na Wielkim Ekranie Multikina zobaczymy od 19 czerwca 2018 r. w 30 kinach sieci Multikino: Bydgoszcz, Czechowice-Dziedzice, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Jaworzno, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań 51, Poznań Malta, Radom, Rumia, Rybnik, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Tychy, Warszawa Targówek, Warszawa Ursynów, Warszawa Wola, Warszawa Złote Tarasy, Włocławek, Wrocław Pasaż, Zgorzelec oraz Zabrze.

Sponsorem transmisji w Multikinie jest The Coca-Cola Company.

Wraz z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 Multikino przygotowało dla największych piłkarskich kibiców specjalny konkurs, w którym nagrodami są: oficjalne piłki marki Adidas, biorące udział w tegorocznych rozgrywkach, a także bilety na transmisje meczowe do Multikina w ramach „Wielka Piłka na Wielkim Ekranie”. Zabawa potrwa od 25 maja do 15 lipca, a odbywać się będzie na profilu Multikina na Facebooku. Zadanie konkursowe polega na ułożeniu rymowanego hasła, zagrzewającego polską reprezentację do walki na murawie.

Źródło: Multikino

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764