logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” w finale IPRA Golden World Awards

  PR 13.06.2018, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” rodziny hoteli ibis zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu branży PR – IPRA Golden World Awards. Projekt został nominowany do nagrody w kategorii „Turystyka i Podróże”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_ibis.-tu-mieszka-muzyka_-w-finale-ipra-golden-world-awards,36870,artykul.html

Celem projektu było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą młodych odbiorców. Na potrzeby kampanii stworzono platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów (ponad 300 zgłoszonych utworów) oraz głosowanie internautów (ponad 60 tys. oddanych głosów).

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie studia nagraniowego w jednym z pokojów oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą – ambasadorką projektu. Komunikacja związana z kampanią była prowadzona w mediach społecznościowych w kanałach marki ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Kampania została zrealizowana przez trzy firmy: studio TheProduction, Public Dialog i VML Polska.

Nagrody IPRA Golden World Awards przyznawane są od 1990 roku za najlepsze projekty PR spełniające międzynarodowe standardy. Tegoroczne wyróżnienia zostaną przyznane w 37 kategoriach. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas gali, która odbędzie w drugiej połowie bieżącego roku.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764