logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow Ikonos – udany prolog w Krakowie

  PR 13.06.2018, przeczytano 548 razy
ilustracjastrzałka

Z sukcesem zakończył się pierwszy odcinek wielkoformatowego „tour” IKONOS po 10 polskich miastach. Na pierwsze spotkanie w Krakowie przybyło kilkadziesiąt osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-ikonos-%E2%80%93-udany-prolog-w-krakowie,36871,artykul.html

Podczas otwierającego „Roadshow IKONOS” spotkania w Krakowie, uczestnicy wzięli udział w kilku blokach aplikacyjnych z zastosowaniem mediów IKONOS. Podczas kilkugodzinnych warsztatów można było wziąć udział w warsztatach oklejania elementów pojazdów przeprowadzonego przez czołowego aplikatora w Polsce.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i prowadzącego zawodowca można tę drogę skrócić, a przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu.

Drugie warsztaty, p.t. „Nadaj nowe życie meblom” zgromadziły osoby zainteresowane możliwościami jakie dają media IKONOS. W prosty sposób, stosując media takie jak Ikonos LINO i możliwości cyfrowego druku wielkoformatowego, można niskim kosztem zmienić design mebli i nie tylko…

- Chcemy pokazać użytkownikom materiałów IKONOS, że nasze media można nie tylko stosować w klasycznej poligrafii czy reklamie. Chcemy zainspirować, do poszukiwania nisz, gdzie umiejętnie pokazany wydruk można sprzedać z dużym zyskiem. Dlatego też, pokażemy jak można odświeżyć stary mebel niskim kosztem, wykorzystując do tego zadrukowaną na ploterze folię IKONOS. Czas takiej aplikacji porównywalny jest z czasem montażu czy zgrzewania banera. To daje do myślenia.

Trzeci blok praktyczny, dotyczył dekoracji szkła z użyciem 3 technik aplikacji: grafika za szkłem, folie typu frosted, folie PET z gotowymi wzorami. To kolejne przykłady na możliwości rozwinięcia biznesu, wykraczając poza typową poligrafię. Dziesiątki takich przykładów opolski IKONOS zgromadził w katalogu Inspiracje Ikonos.

Czym aplikowano?

Ikonos jako producent i dystrybutor zdobył uznanie topowego, światowego producenta mediów – SIHL. Dzięki temu opolska firma została wyłącznym dystrybutorem materiałów tej marki. Papier SHIL T-SHIRTS przeznaczony jest do zadruku za pomocą "zwykłej" biurkowej drukarki atramentowej.

Za pomocą prasy lub… żelazka, można przenieść grafikę na koszulkę, bluzę, czapkę lub inne materiały bawełniane. Papier zapewnia doskonałe, kolorowe, ostre obrazy na białym oraz ciemnym tle. Kolor pozostaje taki sam po wielokrotnym praniu. Papier SHIL T-SHIRTS to łatwy, czteroetapowy proces produkcji i niski koszt wejścia w nowy biznes.

Sam Ikonos z każdym miesiącem wprowadza nowe produkty. Ostatnio na rynek została wprowadzona ekonomiczna i zarazem ekologiczna i wysokiej jakości folia monomerowa o grubości 80 mikronów. Posiada ona także akrylowy klej o zwiększonej przyczepności.

- IKONOS przenosi na polski grunt europejską tendencję obniżania kosztów druku przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich europejskich standardów dotyczących ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa użytkowania materiału – wszystkie materiały z rodziny PROFIFLEX PRO produkowane są wyłącznie z europejskich surowców, posiadających deklaracje zgodności REACH, co ma przełożenie na posiadane certyfikaty PZH. Bardzo atrakcyjna cena pozwoli konkurować z tanimi i szkodliwymi  foliami z Chin.

Folie IKONOS Quick-Stick to materiały, które charakteryzują się specjalnym nałożeniem kleju na folię. Dzięki gęsto i regularnie ułożonym heksagonom, folia jest niezwykle łatwa w aplikacji i można ją bez problemowo przyklejać z miejsca na miejsce. Łatwość aplikacji będzie doceniana przez mniej doświadczonych aplikatorów i producentów oznakowań, dzięki czemu można bezpiecznie polecić ją początkującym i „zawodowcom”.

Seria Ikonos Profiflex Deco ART jest rodziną materiałów samoprzylepnych dedykowanych do dekoracji szkła bazujących na foliach PET. Ta linia produktów zawiera wyłącznie materiały „PVC Free”, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem do wewnętrznych zastosowań długoterminowych. Wszystkie materiały charakteryzują się ciekawym i eleganckim wzornictwem opartym na liniach (seria LINEA), kwadratach (seria QUADRO) lub kropkach (seria PUNTO) w różnych wariantach kolorystycznych: jasno srebrnym, ciemno srebrnym i białym. Dzięki zastosowaniu ultra-transparentnego kleju, seria Deco ART idealnie nadaje się do wymagających aplikacji, takich jak: szklane ściany, kuchnie, wyklejanie powinno być wykonane metodą „na mokro”.

Ikonos rozszerzył także produkcję o niedrogą folię polimerową typu Carbon 3D. Folia ta przeznaczona jest do dekoracji wewnętrznych, dekoracji sprzętów i aplikacji samochodowych. Swoje zastosowanie znajdzie także w dekorowaniu elementów wyposażenia wnętrz, sprzętów RTV i AGD. W aplikacjach samochodowych można je stosować z zewnątrz jako alternatywę dla lakieru, celem uatrakcyjnienia całego lub fragmentów samochodu. Ikonos Carbon to bardzo atrakcyjna cenowo, polimerowa folia PVC o trójwymiarowej strukturze imitującej karbon. Wypukła struktura jest widoczna i wyczuwalna w dotyku. Folia dostępna jest w kolorze czarnym o powłoce matowej. Grubość folii wynosi 150 mikronów i jest ona zabezpieczona przez papier silikonowany. Folia jest odporna na działanie czynników zewnętrznych.

Produkowane od lat folie IKONOS oferowane są w Polsce i kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Folie samoprzylepne IKONOS posiadają atest PZH i nie zawierają szkodliwych substancji takich jak kadm, stąd można je stosować w miejscach użyteczności publicznej, szkołach, szpitalach, mieszkaniach, itd.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764