logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama inspiruje do zmian w kuchni

  PR 14.06.2018, przeczytano 697 razy
ilustracjastrzałka

Castorama zaprezentowała najnowszą odsłonę kampanii „Potrzeby inspirują do zmian”. Spot uświadamia widzom, że metamorfozy przeprowadzone we wnętrzach naszych domów i mieszkań mogą pozytywnie wpłynąć na nas samych oraz na relacje z najbliższymi. Tym razem, dzięki ofercie sieci Castorama i profesjonalnemu wsparciu jej doradców bohaterowie reklamy zmieniają swoje życie na lepsze, decydując się na renowację kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama-inspiruje-do-zmian-w-kuchni,36874,artykul.html

W najnowszym spocie widzimy sceny, które mogłaby rozegrać się w wielu domach i mieszkaniach w Polsce. W tej odsłonie kampanii „Potrzeby inspirują do zmian” głównymi bohaterami są ojciec i syn. Razem przygotowują posiłek, lecz radość ze wspólnego gotowania odbiera im źle zagospodarowana kuchnia. W momencie kulminacyjnym decydują, że należy coś zmienić. Z pomocą doradców Castoramy udaje się odmienić kuchnię w przyjazną i funkcjonalną część domowego ogniska.

- Spot pokazuje, że przy ograniczonym budżecie i sprytnych zmianach możemy dopasować przestrzeń mieszkania do potrzeb wszystkich domowników w prostszy sposób niż nam się wydaje. Niezależnie od tego jak dużych zmian potrzebują wnętrza klientów, w naszej kampanii zachęcamy ich do działania. Poprzez hasło „razem damy radę” zapewniamy, że mogą liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie realizacji domowych projektów – zarówno tych mniejszych, jak i większych. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor Marketingu w Castorama Polska.

Castorama w swoich spotach konsekwentnie pokazuje, że jej oferta oraz wsparcie zapewniane przez doradców w sklepach są prostym sposobem na rozwiązanie  problemów spotykanych w wielu mieszkaniach. W swojej codziennej działalności firma inspiruje klientów do zmian, podpowiada im najlepsze rozwiązania oraz zapewnia dostęp do produktów i usług dopasowanych do ich potrzeb. Oferta sieci umożliwia zarówno mniejsze metamorfozy wnętrz, jak i realizację większych projektów, takich jak np. kompleksowe wyposażenie kuchni. Istotną rolę w pomaganiu klientom we wprowadzaniu zmian odgrywają zawsze doradcy Castoramy, którzy na co dzień w sklepach chętnie dzielą się z nimi swoim doświadczeniem i wiedzą. Dzięki temu zarówno poważny remont, jak i dekoracja wnętrza są prostsze i przyjemniejsze.

Tak jak w przypadku poprzednich odsłon kampanii wizerunkowej, poświęconych łazienkom i ogrodom, również najnowsza wspierana jest serią spotów produktowych. Działania obejmują największe stacje telewizyjne. Uzupełnieniem są też reklamy radiowe, w internecie oraz billboardy. Kreację oraz spoty przygotowała agencja 2012, wyprodukowała Papaya, a media zaplanował dom mediowy Mindshare.

Źródło: Castorama Polska

www.castorama.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764