Castorama zaprezentowała najnowszą odsłonę kampanii „Potrzeby inspirują do zmian”. Spot uświadamia widzom, że metamorfozy przeprowadzone we wnętrzach naszych domów i mieszkań mogą pozytywnie wpłynąć na nas samych oraz na relacje z najbliższymi. Tym razem, dzięki ofercie sieci Castorama i profesjonalnemu wsparciu jej doradców bohaterowie reklamy zmieniają swoje życie na lepsze, decydując się na renowację kuchni.
W najnowszym spocie widzimy sceny, które mogłaby rozegrać się w wielu domach i mieszkaniach w Polsce. W tej odsłonie kampanii „Potrzeby inspirują do zmian” głównymi bohaterami są ojciec i syn. Razem przygotowują posiłek, lecz radość ze wspólnego gotowania odbiera im źle zagospodarowana kuchnia. W momencie kulminacyjnym decydują, że należy coś zmienić. Z pomocą doradców Castoramy udaje się odmienić kuchnię w przyjazną i funkcjonalną część domowego ogniska.
- Spot pokazuje, że przy ograniczonym budżecie i sprytnych zmianach możemy dopasować przestrzeń mieszkania do potrzeb wszystkich domowników w prostszy sposób niż nam się wydaje. Niezależnie od tego jak dużych zmian potrzebują wnętrza klientów, w naszej kampanii zachęcamy ich do działania. Poprzez hasło „razem damy radę” zapewniamy, że mogą liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie realizacji domowych projektów – zarówno tych mniejszych, jak i większych. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor Marketingu w Castorama Polska.
Castorama w swoich spotach konsekwentnie pokazuje, że jej oferta oraz wsparcie zapewniane przez doradców w sklepach są prostym sposobem na rozwiązanie problemów spotykanych w wielu mieszkaniach. W swojej codziennej działalności firma inspiruje klientów do zmian, podpowiada im najlepsze rozwiązania oraz zapewnia dostęp do produktów i usług dopasowanych do ich potrzeb. Oferta sieci umożliwia zarówno mniejsze metamorfozy wnętrz, jak i realizację większych projektów, takich jak np. kompleksowe wyposażenie kuchni. Istotną rolę w pomaganiu klientom we wprowadzaniu zmian odgrywają zawsze doradcy Castoramy, którzy na co dzień w sklepach chętnie dzielą się z nimi swoim doświadczeniem i wiedzą. Dzięki temu zarówno poważny remont, jak i dekoracja wnętrza są prostsze i przyjemniejsze.
Tak jak w przypadku poprzednich odsłon kampanii wizerunkowej, poświęconych łazienkom i ogrodom, również najnowsza wspierana jest serią spotów produktowych. Działania obejmują największe stacje telewizyjne. Uzupełnieniem są też reklamy radiowe, w internecie oraz billboardy. Kreację oraz spoty przygotowała agencja 2012, wyprodukowała Papaya, a media zaplanował dom mediowy Mindshare.
Źródło: Castorama Polska