logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon ogłasza prace nad obiektywem AF-S Nikkor 500mm f/5.6E PF ED VR

  PR 14.06.2018, przeczytano 435 razy

Nikon ogłosił dziś prowadzenie zaawansowanych prac nad modelem obiektywu AF-S NIKKOR 500mm f/5.6E PF ED VR – superteleobiektywem stałoogniskowym przeznaczonym do lustrzanek cyfrowych Nikon formatu FX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-oglasza-prace-nad-obiektywem-af-s-nikkor-500mm-f-5.6e-pf-ed-vr,36875,artykul.html

Wysokiej klasy obiektyw AF-S NIKKOR 500mm f/5.6E PF ED VR jest znacznie mniejszy i lżejszy niż inne modele o tej samej ogniskowej. To dzięki zastosowaniu takiego samego typu soczewki Fresnela (PF) jak w obiektywie AF-S NIKKOR 300mm f/4E PF ED VR, który miał swoją premierę w styczniu 2015 r. Dzięki zwartej konstrukcji i poręczności obiektyw ten pozwala łatwo wykonywać zdjęcia z ręki, a także znakomicie sprawdza się w różnych sytuacjach – od rejestrowania szybko przemieszczających się obiektów na zawodach sportowych po fotografowanie płochliwych zwierząt w naturze.

Informacje dotyczące daty wprowadzenia na rynek oraz sugerowanej ceny detalicznej tego produktu zostaną podane w późniejszym czasie.

Soczewka Fresnela (PF) opracowana przez firmę Nikon połączona z soczewką ze zwykłego szkła optycznego, niezwykle skutecznie eliminuje aberrację chromatyczną. Jej użycie pozwala znacznie ograniczyć rozmiar i masę obiektywu poprzez zmniejszenie liczby soczewek w układzie optycznym.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764