logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

  PR 14.06.2018, przeczytano 564 razy

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonentom pakietu Select do 19 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upc-polska-poszerza-swoja-oferte-telewizyjnej-rozrywki-o-kanal-epic-drama,36876,artykul.html

Dzięki współpracy z międzynarodową firmą mediową Viasat World, abonenci UPC Polska mają dostęp do atrakcyjnych kanałów tematycznych oferowanych w polskiej wersji językowej i jakości HD. Oprócz znanych już polskim widzom kanałów Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore i Polsat Viasat Nature, operator wprowadza do oferty kanał Epic Drama, stanowiący zupełnie nową propozycję dla krajowej widowni. Podstawową ofertę stacji stanowią seriale kostiumowe, a szeroki zakres emitowanych produkcji obejmuje przede wszystkim tematykę wojenną, przygodową, kryminalną, romantyczną i obyczajową.

- Dzięki starannie opracowanej, atrakcyjnej ramówce kanał Epic Drama odniósł już ogromny sukces wśród odbiorców w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Wierzymy, że udostępnienie go również klientom UPC przyczyni się do utrzymania tej pozycji oraz umożliwi nam poszerzenie grona wiernych widzów - mówi Benjamin Groocock, Acting VP Commercial Affairs w Viasat World. - Dołączenie stacji Epic Drama do naszych dotychczasowych propozycji kanałowych jest naturalnym krokiem i konsekwencją długotrwałej współpracy z UPC. Perspektywa poszerzenia oferty programowej o kolejne atrakcyjne pozycje daje naszym widzom gwarancję najwyższej jakości oferty telewizyjnej dostępnej na wyciągnięcie ręki - dodaje.

Propozycje programowe kanału opierają się na najlepszych współczesnych dramatach kostiumowych z całego świata, w tym tytułów wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, USA, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Australii i Kanadzie. Zasadniczą część ramówki stanowią premierowe pozycje, a tytuły takie jak: “Rozpustnice”, “Zaraza”, “Szpiedzy Waszyngtona”, “Stróż Prawa” czy “Prawdziwa historia rodu Borgiów” zyskały uznanie zarówno wśród krytyków, jak i szerokiej publiczności.

- Bardzo nas cieszy kolejna możliwość poszerzenia oferty Happy Home w obszarze telewizyjnej rozrywki i wierzymy, że bogata propozycja seriali kostiumowych kanału Epic Drama przypadnie do gustu klientom UPC – mówi Ewelina Rabsztyn, CEE Content Director w UPC.

Epic Drama rozpoczął nadawanie w grudniu 2017 roku. Poza Polską oferta stacji dostępna jest w Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Turcji oraz na Ukrainie i Węgrzech.

Źródło: UPC Polska

www.upc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764