logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Hub z Dentisal, nowym produktem Polskiego Leku

  PR 14.06.2018, przeczytano 606 razy

PR Hub prowadzi działania komunikacyjne dla Dentisalu – nowego produktu firmy Polski Lek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-hub-z-dentisal%2C-nowym-produktem-polskiego-leku,36878,artykul.html

PR Hub wspiera Polski Lek w działaniach komunikacyjnych dla marki Dentisal. W ramach współpracy zespół agencji odpowiada za opracowanie strategii kampanii edukacyjno-informacyjnej i jej realizację. Działania kierowane są głównie do rodziców dzieci w wieku powyżej 3. roku życia, a ich celem jest zwrócenie uwagi na rolę codziennej, prawidłowej higieny jamy ustnej. Istotnym elementem komunikacji jest pozyskanie do współpracy przedstawicieli środowska stomatologicznego.

- Kampanie edukacyjno-informacyjne oraz wielopoziomowe budowanie relacji z otoczeniem to kluczowe kompetencje PR Hub. Dlatego jesteśmy dumni, że firma Polski Lek powierzyła nam przygotowanie i realizację komunikacji dla marki Dentisal. Szczególnie, że przeprowadzone w ramach projektu badania pokazują, jak bardzo potrzebna jest dalsza edukacja na temat prawidłowej higieny jamy ustnej. – powiedziała Emilia Hahn, Prezes Zarządu PR Hub.

Dentisal to nowy produkt na polskim rynku przeznaczony dla dzieci powyżej 3. roku życia i dorosłych, polecany w celu uzupełnienia codziennej higieny jamy ustnej. Suplement diety Dentisal to jedyny w Polsce preparat zawierający dobroczynne bakterie Streptococcus salivarius M18, które kolonizują jamę ustną, dzięki czemu dbanie o zęby staje się łatwiejsze.

Za działania komunikacyjne odpowiada zespół kierowany przez Martę Radomską, Account Managera.

Źródło: PR Hub sp. z o. o.

www.prhub.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764