logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Power of Content Marketing Awards: Srebro dla „Dekoratorium”

  PR 14.06.2018, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

23 maja przyznane zostały nagrody w konkursie „Power of Content Marketing Awards”, znane do tej pory jako Szpalty Roku. Wśród laureatów znalazła się FFiL Śnieżka SA, która w kategorii Content Marketing Branża Budowlana/Home & Garden otrzymała srebrną statuetkę za portal Dekoratorium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/power-of-content-marketing-awards%3A-srebro-dla-_dekoratorium_,36886,artykul.html

Do konkursu napłynęło ponad 120 zgłoszeń, z których Jury wyróżniło połowę. Podczas uroczystej Gali Finałowej w Warszawie, producentowi farb i lakierów z Dębicy wręczono srebrną statuetkę. Nagroda została przyznana za „utrzymanie standardów komunikacji oraz ciągłe wzbogacanie treści”, a także za „wyróżniającą się zakładkę Home Staging oraz wyeksponowanie aplikacji mobilnej, dzięki czemu portal jest nie tylko źródłem inspiracji, lecz także praktycznym poradnikiem przy realizacji projektów”.

Dekoratorium to zarówno inspirujące artykuły, felietony, praktyczne porady czy nowe trendy kolorystyczne, jak i ciekawostki ze świata sztuki i designu.

Śnieżka od lat stara się inspirować swoich odbiorców nie tylko bogatą paletą kolorów i kompleksową ofertą produktów, lecz również propozycjami oryginalnych aranżacji, z którymi można zapoznać się między innymi na portalu Dekoratorium.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

www.sniezka.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764