logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Account Director w Biteme!concept

  PR 14.06.2018, przeczytano 1541 razy

Agnieszka Krynicka zaczęła pracę w BITEME!concept jako Account Director. Będzie tam zarządzać projektami, które bazują na digitalowych i aktywacyjnych kompetencjach agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-account-director-w-biteme%21concept,36890,artykul.html

Agnieszka Krynicka przez wiele lat pracowała dla sektora Food & Beverage głównie w client service lokalnych i międzynarodowych agencji marketingowych. Obsługiwała m.in OSM Piątnica, Van Pur (piwo Łomża), Ferrero, Wyborowa - Pernod Ricard (wszystkie marki whisky). Prowadziła kompleksowe kampanie oraz działania zarówno w zakresie ATL, BTL jak i Digital. Nadzorowała projekty nagrodzone w konkursach Effie Awards, Innovation, KTR.

W BITEME!concept jako nowy Account Director pracuje od maja.

W wolnym czasie pochłaniają ją pedagogika w praktyce (jest mamą 6 letniej Michaliny) oraz kryminały. Uwielbia również przygotowywać potrawy kuchni włoskiej.

BITEME!concept działa na rynku od 2015 roku. To pierwsza i jedyna agencja na polskim rynku, która zajmuje się kompleksową obsługą projektów tylko i wyłącznie dla branży Food & Beverages, począwszy od przepisów, poprzez kreację aż do realizacji i produkcji we własnym domu produkcyjnym.

Źródło: BITEME!concept

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764