logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hyundai wystartował z kampanią wizerunkową, do której zaprosił Maroon5

  PR 14.06.2018, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

Hyundai nawiązał współpracę z zespołem muzycznym Maroon5 i stworzył wyjątkowy spot reklamowy w reżyserii Josepha Kahna. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyundai-wystartowal-z-kampania-wizerunkowa%2C-do-ktorej-zaprosil-maroon5,36891,artykul.html

Hyundai z okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018 nawiązał współpracę z zespołem Maroon 5. Na użytek nowej kampanii reklamowej marki Hyundai, zespół wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya „Three Little Birds”, składając jednocześnie hołd temu legendarnemu muzykowi reggae. Za projekt odpowiada utytułowany reżyser Joseph Kahn, który nakręcił teledysk do „Three Little Birds” Maroon 5 w stylistyce reggae. W teledysku pojawiają się setki miniaturowych samochodów elektrycznych Hyundai Nexo. Joseph Kahn nakręcił również spot reklamowy dla marki Hyundai, który będzie emitowany podczas Mistrzostw Świata FIFA 2018. W reklamie zespół Maroon 5 wykonuje swoją wersję „Three Little Birds” na tle stadionu piłkarskiego.

Spot reklamowy będzie emitowany podczas transmisji mundialowych meczów piłkarskich na antenach TVP. Kampania wystartowała 14 czerwca i potrwa do zakończenia turnieju. Za planowanie i zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764