logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amic zastąpi Lukoil: Przetarg na oznakowanie 115 polskich stacji

   21.06.2018, przeczytano 3314 razy
ilustracjastrzałka

Austriacki koncern AMIC Energy Management GmbH wykupił stacje marki Lukoil na Litwie, Łotwie i w Polsce już w 2016 r., ale dopiero teraz zdecydował się na rebranding polskich placówek. 22 czerwca upływa termin zgłoszeń do przetargu na produkcję i wymianę oznakowania zewnętrznego wiat oraz pylonów cenowych 115 polskich stacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amic-zastapi-lukoil%3A-przetarg-na-oznakowanie-115-polskich-stacji,36969,artykul.html

Amic nie zdradza szczegółów zlecenia. Wiadomo, że firmy, które zgłoszą się do przetargu, otrzymają szczegółową specyfikację 25 czerwca, a na przedstawienie oferty przetargowej będą miały czas do 9 lipca.

Umowa z 2016 roku pozwala AMIC Energy na używanie marki Lukoil przez pięć lat od momentu przejęcia, jednak sukces rebrandingu na Ukrainie miał ponoć zachęcić firmę do szybszej zmiany oznakowania polskich stacji.

Tymczasem sfinalizowana w 2015 roku transakcja zakupu stacji Łukoila na Ukrainie była u nas przedstawiania jako jeden z przykładów powiązań AMIC Energy z Rosją. W 2016 r. Puls Biznesu informował, że Amic, przedstawiająca się jako firma inwestycyjna i doradcza, która zarządza projektami z sektora energetycznego i paliwowego w Europie Środkowej i Wschodniej, ma w rzeczywistości na swoim koncie wyłącznie transakcje z Łukoilem. Wskazywano, że o powiązaniach z Rosją świadczy choćby obsada ważnych stanowisk w firmie, w której wielu menadżerów pracowało w przeszłości dla współpracującej z Rosją austriackiej OMV. To właśnie rosyjskie powiązania spowodowały konsumencki bojktot ukraińskich stacji Amic w 2016 r.

Decyzję o rebrandingu zapowiadano już dwa lata temu, jednak przetarg ogłoszono dopiero w połowie tego miesiąca.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

 

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764