logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej

  PR 22.06.2018, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie wybranych uczestników, w unikalnych miejscach, nawiązuje się intymny klimat między artystami a publicznością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-isobar-odpowiedzialna-za-koncert-sofar-by-redd%60s-dla-kompanii-piwowarskiej,36990,artykul.html

Koncepcja partnerstwa Redd`sa z koncertem Sofar Sounds Warsaw przygotowana przez Isobar Poland Group trafia bezpośrednio do grupy docelowej. Umieszcza nowy produkt w bardzo naturalnym kontekście: wśród grupy osób, która spotkała się by posłuchać muzyki, poznać nowe osoby, spędzić inaczej wolny czas.  Sofar by Redd`s to również okazja do pokazania  benefitów piwa - nowego wytrawniejszego smaku balansującego portfolio marki oraz zachęcenia do sprawdzania, przeżywania nowych rzeczy w innych okolicznościach.

Koncert Sofar by Redd`s odbył się 8 czerwca  przy ul. Mysiej 3. Wystąpiło trzech młodych artystów:  Linia Nocna, Ina West, Pola Chobot & Adam Baran.Koncert transmitowany był na żywo na kanale FB Redd`s. Podczas transmisji prowadzone były również wywiady z artystami jak i rozmowy z publicznością, budując atmosferę lekkości, swobody, naturalnego klimatu spotkań.

Agencja Isobar Poland Group odpowiedzialna była za partnerstwo marki Redd`s przy koncercie Sofar Sounds Warsaw - od konceptu współpracy dwóch marek, nawiązania współpracy z Sofar po projekt dekoracji/branding do produkcji transmisji live na FB marki.

Źródło: Dentsu Aegis Network Poland

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764