logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dni Zielonej Góry - Winobranie 2018: Konkurs na plakat

   30.06.2018, przeczytano 1613 razy
ilustracjastrzałka

Okręg Zielonogórski ZPAP oraz Zielonogórski Ośrodek Kultury zapraszają do udziału w konkursie na plakat Dni Zielonej Góry WINOBRANIE 2018. Pula nagród wynosi 6 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dni-zielonej-gory---winobranie-2018%3A-konkurs-na-plakat,37079,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie stojącego na wysokim poziomie artystycznym projektu plakatu, który będzie towarzyszył obchodom Dni Zielonej Góry Winobranie 2018 i stanie się plastyczną wizytówką imprezy. Plakat powinien nawiązywać do winiarskiej tradycji i tożsamości Miasta.

Wernisaż wystawy pokonkursowej odbędzie się w Galerii Pro Arte Okręgu Zielonogórskiego ZPAP, po uroczystości przekazania przez Prezydenta Miasta Bachusowi kluczy do bram Miasta. Wystawa będzie istotnym punktem uroczystości winobraniowych.

Terminarz:

Termin zgłaszania prac – do 20 lipca 2018
Rozstrzygnięcie konkursu – 26 lipca 2018
Otwarcie wystawy pokonkursowej – 8 września 2018, Galeria Pro Arte Okręgu Zielonogórskiego ZPAP

NAGRODY:

Grand Prix – 4000 zł, druk plakatu i afisz
2 wyróżnienia po 1000 zł
przewidywane są nagrody sponsorów

Źródło: Okręg Zielonogórski ZPAP

www.zpap.zgora.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764