logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt grafiki dla trybu Ambient w Qled TV

  PR 03.07.2018, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung i magazyn Dezeen ogłosiły konkurs dla projektantów. Zadaniem jest stworzenie grafiki dla trybu Ambient, który dostępny jest w telewizorach QLED TV 2018. Łączna pula nagród wynosi 29 500 euro, a laureat nagrody głównej otrzyma 8 000 euro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-grafiki-dla-trybu-ambient-w-qled-tv,37114,artykul.html

Tryb Ambient w telewizorach Samsung QLED TV 2018 eliminuje problem czarnej „plamy” na ścianie, którą widzimy wtedy, gdy urządzenie nie jest używane. Dzięki niemu ekran – imitując wygląd znajdującej się za nim ściany – wtapia się w otoczenie i pozwala wyświetlić dodatkowe elementy, w tym aktualną prognozę pogody, czas czy newsy.

- Konkurs ma na celu opracowanie obrazów, które będą przemawiać do każdego z naszych klientów – powiedział Chu Jongsuk, Senior Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. - Mamy nadzieję, że projektanci skorzystają z okazji, aby pokazać swoją kreatywność i pomóc nam rozwinąć bibliotekę wzorów dostępnych w trybie Ambient.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wybrać jedno tło (z czterech zaproponowanych przez firmę Samsung) i opracować koncepcje oparte zarówno na otoczeniu telewizora, jak i na porze dnia, w której funkcja ta będzie wykorzystywana na jednym z istniejących trybów Ambient – Décor, Info, Photo, Music lub zaproponować zupełnie nowy.

Samsung i Dezeen szukają koncepcji, które podkreślą sposób, w jaki tryb Ambient może odzwierciedlać otoczenie i komponować się z estetyką wnętrz. Właśnie dlatego projektanci będą musieli określić, dla jakiego stylu życia użytkowników stworzyli swój projekt.

W jury konkursu zasiadają wybitni projektanci Neville Brody i Erwan Bouroullec oraz członkowie zespołów projektowych firmy Samsunga i magazynu Dezeen – Donatem Lee, Executive Vice President i Head of the Corporate Design Center w Samsung Electronics oraz Amy Frearson, redaktor naczelna Dezeen.

W konkursie trwającym od 25 czerwca do 3 sierpnia przyznane zostaną nagrody o łącznej wartości 29 500 euro. Zwycięzca nagrody głównej otrzyma 8 000 euro. Kolejne dwie lokaty będą premiowane kwotą 3 000 euro, a siedmiu pozostałych finalistów konkursu otrzyma po 1 500 euro. Dodatkowo pięcioro spośród nominowanych projektantów otrzyma po 1 000 euro. Dezeen przeprowadzi również wywiady z finalistami.

Zgłoszenie do udziału w konkursie jest bezpłatne. Kandydaci muszą mieć ukończone 18 lat oraz być zdolni zaprezentować swoją pracę przed angielskojęzycznym jury. Więcej informacji o tym, jak wziąć udział w konkursie, znajduje się pod adresem www.dezeen.com/samsung.

Jest to już drugi konkurs zorganizowany wspólnie przez Samsung i Dezeen. W 2017 r. projektanci tworzyli akcesoria do telewizorów Samsung QLED. Do konkursu wpłynęło łącznie 1200 prac z 83 krajów. Nagrodę główną otrzymała wówczas Fulden Denheli, która została doceniona za koncepcję inspirowaną stylem skandynawskim.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764