logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 lat technologii HP Latex

  S 04.07.2018, przeczytano 2750 razy
ilustracja

Kiedy w 2008 roku firma HP zaprezentowała swoją pierwszą drukarkę lateksową, było pewne, że zrewolucjonizuje ona rynek. Kolejne miesiące potwierdziły fakt, że technologia HP Latex to był strzał w dziesiątkę! Firma HP wprowadziła na rynek I generację drukarek lateksowych 10 lat temu, jako technologiczną alternatywę do solventu i eco-solventu. Od tego czasu drukarki lateksowe stały się godnym następcą istniejących rozwiązań w segmencie LFP. Znajdują wielu odbiorców zainteresowanych stałym unowocześnianiem swojego parku maszynowego o najnowsze zdobycze technologiczne, co potwierdza 35 tysięcy urządzeń HP Latex zainstalowanych na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-lat-technologii-hp-latex,37131,artykul.html

HP Latex R: Druk na podłożach sztywnych w sposób do niedawna niemożliwy

Możliwości, jakie dają dziś urządzenia drukujące III generacji HP z serii 300/500/1500/3000 czyni je bezkonkurencyjnymi zarówno, jeżeli chodzi o koszt produkcji, jakość, trwałość, natychmiastową gotowość do aplikacji jak i walory ekologiczne. W najnowszych rozwiązaniach ze stałym zasilaniem producent stawia na wydajność i ekonomikę, co zaowocowało znacznym obniżeniem kosztów.

III generacja HP Latex to obecnie wiodąca siła napędowa wielu drukarni i agencji reklamowych. Łącznie dzisiejsze portfolio to aż jedenaście urządzeń małego, średniego i dużego segmentu, których uzupełnieniem jest propozycja hybrydowa HP Latex R2000. Jest to najnowsze urządzenie w technologii HP Latex, pozwalające drukować na materiałach sztywnych (PCV, Dibond, kompozyty, drewno, szkło). W urządzeniu tym zastosowano zupełnie nowy tusz, nad formułą którego pracowano kilka lat. Producentowi zależało na stworzeniu farby z wszystkimi zaletami technologii HP Latex tj. ekologia, wszechstronność zastosowań czy prostota obsługi.

HP Latex R2000 już w Polsce

Pierwsza maszyna jest już w Polsce w Centrum HP Demo Lab we Wrocławiu. Już dziś wiemy, że technologia ta zrewolucjonizowała również druk na płaskich podłożach i stała się liderem branży: „Signs&Graphics”, „Visual Communication” czy „Interior Decoration”. Trendem rynkowym i przewagą HP Latex jest efektywne obsługiwanie zdecydowanie większej liczby zastosowań dedykowanych do realizacji zewnętrznych oraz wnętrz i dekoracji.

W obecnej rzeczywistości Klienci żądają krótszego czasu realizacji. Chcą też podwyższenia jakości z zachowaniem trwałości wydruków. HP Latex III generacji przesuwa granice produktywności oraz trwałości wydruku zachowując doskonałą jakość co spotyka się z zadowoleniem użytkowników. Doskonale przyjęte w latach 2013/2014 urządzenia HP Latex 3000 zostały rozwinięte i dziś w ofercie technologii lateksowej znajdują się modele: 3200 i 3600.

Wyjątkowa Kampania z rabatem

Integart nie stoi w miejscu! 10 lat wiodącej na rynku technologii zobowiązuje nas do jeszcze większej atencji i zaangażowania we współpracę z Klientami oraz wspieranie ich w rozwoju. Z tej okazji przygotowaliśmy wyjątkową Kampanię, w ramach której zarówno nowi jak i obecni użytkownicy technologii HP Latex znajdą coś dla siebie. Warunkiem do skorzystania z niej jest zdobycie promocyjnych Voucherów. Integart przygotował ich aż 500! Można je zdobyć w oddziałach Integart, u handlowców lub w Internecie (wersja elektroniczna). Uprawniają one do otrzymania rabatu w wysokości do 10.000 zł.

Zrealizuj voucher o wartości 10.000 zł!

Kluczem zmian będzie strategia wyjścia do Klientów i gotowość spełnienia nowych oczekiwań i wymagań naszych Klientów: w tym zawierają się działania mające na celu otwarcie nowych HP Demo Lab z czterech miastach Polski, uruchomienie Mobilnego Centrum Inspiracji, wprowadzenie programów szkoleń i certyfikacji operatorów, usprawnienie i rozbudowanie serwisu oraz Integart Finance, który mamy nadzieję stanie się pierwszym tego typu narzędziem w branży. Zapraszamy do kontaktu oraz śledzenia naszych publikacji. Więcej szczegółów już wkrótce.

Zapraszamy do odwiedzenia www.hplatex.pl/wsparcie-marketingowe gdzie można znaleźć informacje o proponowanym wsparciu. Jak widać nie można przejść obojętnie obok HP Latex! Szukaj Voucherów z okazji 10-lecia technologii HP Latex!

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764