Wystartowała kampania marki Neess, specjalisty od lakierów hybrydowych oraz akcesoriów do manicure hybrydowego.
Neess to polski producent kosmetyków oraz akcesoriów, które można używać zarówno w domu, jak i w salonie kosmetycznym. W ofercie marki znajdują się produkty do makijażu, pielęgnacji włosów oraz paznokci, a wśród nich lakiery hybrydowe, płyny i preparaty oraz akcesoria i ozdoby do manicure hybrydowego. W kolekcji lakierów Neess znajduje się ponad sto pięćdziesiąt kolorów, które na bieżąco dostosowywane są do trendów.
Uruchomiona kampania obejmuje działania w internecie oraz POS. W planie m.in. konkurs konsumencki polegający na przygotowaniu własnej stylizacji paznokci. Do wygrania warsztaty z blogerkami Boskie Paznokcie. Więcej na dedykowanym landing page www.rozdanieneess.pl.
Za całość działań odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Źródło: Schulz brand friendly