logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podwójne rozdanie Neess z agencją Schulz brand friendly

  PR 09.07.2018, przeczytano 1866 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania marki Neess, specjalisty od lakierów hybrydowych oraz akcesoriów do manicure hybrydowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwojne-rozdanie-neess-z-agencja-schulz-brand-friendly,37175,artykul.html

Neess to polski producent kosmetyków oraz akcesoriów, które można używać zarówno w domu, jak i w salonie kosmetycznym. W ofercie marki znajdują się produkty do makijażu, pielęgnacji włosów oraz paznokci, a wśród nich lakiery hybrydowe, płyny i preparaty oraz akcesoria i ozdoby do manicure hybrydowego. W kolekcji lakierów Neess znajduje się ponad sto pięćdziesiąt kolorów, które na bieżąco dostosowywane są do trendów.

Uruchomiona kampania obejmuje działania w internecie oraz POS. W planie m.in. konkurs konsumencki polegający na przygotowaniu własnej stylizacji paznokci. Do wygrania warsztaty z blogerkami Boskie Paznokcie. Więcej na dedykowanym landing page www.rozdanieneess.pl.

Za całość działań odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schultz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764