logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Otwórz się na…” dla Porty doceniona w konkursie Golden Arrow

  PR 09.07.2018, przeczytano 684 razy

Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_otworz-sie-na%E2%80%A6_-dla-porty-doceniona-w-konkursie-golden-arrow,37182,artykul.html

- Bardzo się cieszymy, że nasza kampania została uznana za jedno z najlepszych przedsięwzięć marketingowych. Celem projektu było odejście od typowo technicznej komunikacji nawiązującej stricte do produktu i postawienie na emocje, by przez ich pryzmat pokazać Porta Drzwi jako markę bliską, przyjazną i rodzinną. Kontynuujemy te działania, płynnie łącząc aspekty emocjonalne z wizerunkowymi i produktowymi, cały czas zachęcając do otwartości na nowe – mówi Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

Kampania „Otwórz się na…” wykorzystywała synergie różnych kanałów, by zachęcić Polaków do otwartości na nowe i przełamywania stereotypów. Puntem wyjścia do prowadzonych działań był raport z badań społecznych dotyczący otwartości Polaków zrealizowany wiosną 2017 r. pod mecenatem Porta Drzwi przez firmę NEUROHM Polska. Na jego bazie zainicjowana została debata w mediach dotycząca otwartości Polaków na różne dziedziny życia. Do tematu przewodniego nawiązywały także wysycone emocjami spoty reklamowe, które zachęcały do otwartości na siebie i innych, świat i możliwości, które stwarza. Na potrzeby akcji zbudowano dedykowany serwis internetowy i zmieniono sposób komunikacji w mediach społecznościowych. W kampanię promującą otwartość w różnych wymiarach zaangażowani zostali także popularni youtuberzy. Kampania Porty była ukierunkowana także na zacieśnianie partnerstw biznesowych, i to nie tylko z siecią sprzedaży. Porta w ramach przygotowanej przez CIA-Content Impact Agency strategii została m.in. pierwszym parterem strategicznym stacji HGTV, a jej produkty prezentowane były w popularnym programie wnętrzarskim jak „Domowe Rewolucje” czy też dedykowanym formacie telewizyjnym „Wielkie małe pomysły”.

Źródło: Porta Drzwi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764