logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Richard Quest z nowym programem podróżniczym „World of Wonder” w CNN

  PR 09.07.2018, przeczytano 758 razy

Program „World of Wonder” można podsumować w jednym zdaniu: - Odwiedzimy ciekawe miejsca by spotkać się z fascynującymi ludźmi - mówi Richard Quest, prowadzący nową podróżniczą serię na antenie CNN International.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/richard-quest-z-nowym-programem-podrozniczym-_world-of-wonder_-w-cnn,37184,artykul.html

 
9 lipca 2018
 

- Nie jesteśmy turystami, jesteśmy podróżnikami. To program o spotkaniach z ludźmi, którzy prowadzą nas do serca miasta i pomagają pokazać, co czyni to miejsce wyjątkowym i wywołuje w nas efekt wow - dodaje Quest.

Każdego miesiąca Quest będzie podróżował do innego miejsca, aby odkryć jego DNA i dowiedzieć się, co napędza konkretne miasto i jego mieszkańców. Widzowie poznają bohaterów, którzy opowiedzą o tym, jak historia i korzenie miasta ukształtowały jego teraźniejszość i aktualny rozwój. Nie jest to jednak program o turystyce, jedzeniu czy kulturze, a o poszukiwaniu esencji danego miejsca.

Pierwszy odcinek zabiera widzów do serca miasta, któremu świat bacznie się przygląda, czyli do Waszyngtonu. Quest z pomocą tych, którzy odznaczyli się w historii miasta, bada siłę Waszyngtonu, która przeprowadziła to miejsce przez największe polityczne wstrząsy przeszłości i teraźniejszości.

- Ludzie są zafascynowani duchem tego miasta, kształtowanym na przestrzeni lat, wieków i dekad, który jednocześnie je definiuje i określa to, co może zaoferować jego mieszkańcom i gościom – mówi Ellana Lee, Senior Vice President, CNN International. - Nikt nie jest lepszy w odkrywaniu i opowiadaniu historii niż Richard Quest, prawdziwy kosmopolita z ogromnym doświadczeniem w podróżowaniu po świecie i relacjonowaniu - dodaje. Dzięki nowemu programowi na kanale CNN International widzowie będą mogli doświadczyć świata pełnego cudów, który zarówno inspiruje jak i dostarcza ciekawych informacji.

Program „World of Wonder” odwiedzi także m.in. Berlin, Budapeszt i Panamę. Pół godzinny program będzie uzupełniony o dodatkowe materiały, które pojawią się na specjalnej stronie internetowej CNN Travel i w social mediach.

Premiera programu Richarda Questa „World of Wonder” już w sobotę, 14 lipca o 13.30 CEST na kanale CNN International. Powtórki programu będzie można zobaczyć w:

  • sobotę 14 lipca o 21.00
  • niedzielę 15 lipca o 7.30; 12.00 i 20.30
  • poniedziałek 16 lipca o 10.30  
  • środę 17 lipca o 11.30 i 18.30 

Źródło: CNN International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764