logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drewno lite do obróbki laserowej w Colop Polska

  PR 09.07.2018, przeczytano 3016 razy
ilustracjastrzałka

Chcąc dostarczyć Klientom jak najciekawsze materiały do obróbki laserowej, firma Colop Polska wprowadza do swojej oferty nowość - drewno lite do obróbki laserowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drewno-lite-do-obrobki-laserowej-w-colop-polska,37186,artykul.html

Nasza oferta obejmuje wiele rodzajów drewna litego, zarówno ze względu na kolor jak i grubość. Każdy gatunek drewna oferuje inny kontrast uzyskanego graweru zapewniając niesamowite efekty, a szlifowana oraz lakierowana powierzchnia prezentuje się niezwykle elegancko jednocześnie zapewniając trwałość materiału.

Drewno pochodzi z lasów w Colorado, USA, dzięki czemu jest materiałem suchym, co sprawia, że obróbka laserem jest szybka i prosta oraz nie pozostawia opyleń. W zależności od rodzaju drewna zaleca się stosowanie różnych mocy i prędkości lasera. Laserowe cięcie i grawerowanie drewna pozwala uzyskać precyzyjne i gładkie kształty i krawędzie. Produkt uniwersalny, bardzo popularny, sprawdzi się w różnorodnych zastosowaniach tj. przy produkcji wszelkiego rodzaju tabliczek, ramek, obudów, zaproszeń, opakowań, eleganckich zakładek do książek, magnesów na lodówkę, breloków do kluczy, pamiątek, skrzyneczek i stojaków na alkohol, zawieszek, podkładek, dekoracji wnętrz itp.

ilustracjastrzałka

  • Dostępne kolory: olcha, wiśnia, dąb czerwony, klon, orzech
  • Dostępne grubości: 1,6 mm/3,2 mm/4,8 mm
  • Dostępny format - 610 x 290 mm

Źródło: Colop Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764