logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac

   10.07.2018, przeczytano 1207 razy
ilustracjastrzałka

Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-biuletynow-firmowych%3A-ostatni-tydzien-na-zglaszanie-prac,37187,artykul.html

– Wychodząc naprzeciw zmianom wynikającym z wprowadzenia RODO, podjęliśmy działania na rzecz całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych projektach do Konkursu. Chcemy nadal nagradzać prace, które realizują najwyższe standardy w custom publishing i content marketingu. Tym samym pragniemy pomagać firmom i instytucjom tworzyć narzędzia, które będą dobrze realizować cele komunikacyjne – powiedział Tomasz Kościelny, przewodniczący Jury Konkursu.

W tegorocznej edycji Konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów lub partnerów oraz blog tematyczny.

Prace oceni Jury w składzie:

  • Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape,
  • przewodniczący Jury;
  • prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych;
  • Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico;
  • Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing;
  • Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape;
  • Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape;
  • Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazyn „Papierniczy Świat”.

Publikacje można zgłaszać do 19 lipca 2018 r.

Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie Konkursu

  • Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
  • Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
  • Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”,  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764