logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Sales Tube stworzył nowy sklep internetowy dla Stella Pack

  PR 10.07.2018, przeczytano 1091 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Sales Tube, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, opracowała i wdrożyła nową stronę internetową dla Stella Pack, producenta artykułów gospodarstwa domowego. Szeroki wachlarz kompetencji oferowany przez Group One umożliwił całościową realizację projektu, od pogłębionej analizy po kreację, stworzenie i promocję nowego sklepu. Należące do Group One SalesTube, Change Serviceplan oraz Value Media były kolejno odpowiedzialne za stworzenie mechanizmu efektywnego funkcjonowania witryny, koncept kreatywny i realizację strategii mediowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-sales-tube-stworzyl-nowy-sklep-internetowy-dla-stella-pack,37190,artykul.html

Od dziś rusza nowy sklep internetowy Stella Pack, jednego z głównych producentów artykułów gospodarstwa domowego w Polsce. Na stronie będą dostępne wszystkie produkty oferowane przez Stella Pack, a w szczególności bogaty wybór z serii Stella, Lula oraz Anna Zaradna.

Od stworzenia sklepu internetowego aż po promocję poszczególnych produktów

- Projekt sklepu internetowego Stella Pack składał się z trzech kluczowych elementów: stworzenie mechanizmu funkcjonowania wraz z jego optymalizacją, przygotowanie strategii mediowej oraz zadbanie o kreatywną część projektu, począwszy od wyglądu sklepu internetowego aż po poszczególne kreacje do kampanii mediowej. Skoncentrowanie prac projektowych w ramach jednej struktury Group One zapewniło zarówno kompleksowe podejście do projektu jak i sprawną współpracę na każdym jego etapie – mówi Monika Golec, specjalista ds. e-marketingu w Stella Pack S.A.

Za realizację pierwszego elementu odpowiada w całości agencja SalesTube. To ona na nowo stworzyła sklep internetowy https://sklep.stella.com.pl i zadbała o jego funkcjonalność.

Witryna została przygotowana z wykorzystaniem platformy cs.cart, będącej jednym z najlepszych i najbardziej popularnych na świecie narzędzi do prowadzenia biznesu e-commerce. Ta bardzo wydajna platforma jest dedykowana do większych sklepów, jakim bez wątpienia jest www.sklep.stella.com.pl. Płatności w sklepie można dokonywać za pomocą tradycyjnego przelewu, jak również za pośrednictwem systemu PayU. Jeśli chodzi o dostarczenie zamówienia, kupujący może skorzystać z usług firmy kurierskiej DPD.

Kolejnym elementem jest szeroka internetowa kampania promocyjna nowego sklepu, zaplanowana na wrzesień br., w której wspierane są także marki i produkty oferowane przez producenta. W tej części szczególny nacisk położono na wiodącą markę Anna Zaradna, która na początku 2017 roku zyskała zupełnie nowe logo. Celem działań promocyjnych będzie zatem zwiększenie rozpoznawalności nowego logotypu w grupie docelowej.

Strategię mediową kampanii, za którą odpowiada dom mediowy Value Media, skoncentrowano wokół działań wizerunkowo-świadomościowych, docierających do wybranej grupy docelowej. Ważną rolę odgrywały narzędzia z zakresu wyszukiwania konkurencyjnych produktów i Google Display Network, m.in. remarketing, polegający na wyświetlaniu reklam osobom, które odwiedziły sklep, ale ostatecznie nie dokonały zakupu, czy targetowanie po słowach kluczowych lub do grupy docelowej kobiet. Do wachlarza narzędzi dołączono także kampanię wizerunkową marki na Facebooku wykorzystującą model Reach&Frequency, wdrożono działania generujące ruch na stronie oraz DPA, czyli promocję produktów, które użytkownik oglądał w sklepie. Wśród rekomendowanych formatów znalazły się też personalizowane reklamy na Facebooku wyświetlane osobom, które włożyły wybrane produkty do koszyka, ale ostatecznie ich nie zakupiły.

Nad trzecim elementem, czyli stroną kreatywną przedsięwzięcia czuwa Agencja Change Serviceplan. Opracowała ona wygląd, UX oraz programowała front end sklepu. Przygotowała również komunikację bannerową reklamującą produkty i sklep w internecie wraz z wszystkimi kreacjami i projektami graficznymi.

- Stworzenie i promocja sklepu internetowego dla Stella Pack było dla nas idealnym zadaniem. Przy tego typu projektach niezbędny jest szeroki wachlarz kompetencji technologicznych, kreatywnych i mediowych, którymi dysponujemy w ramach struktury Group One. Dzięki nim mogliśmy zaproponować Klientowi optymalny podział budżetu przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi specjalistów z różnych dziedzin – mówi Joanna Czekaj, Managing Director, SalesTube.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764