Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza iSlay – firma badawcza specjalizująca się w badaniu content marketingu oraz dostarczaniu narzędzi monitoringowych dla działów marketingu, agencji i mediów internetowych.
iSlay rozpoczęła działalność w 2017 roku wypuszczając na rynek technologię islay.tech do audytu kampanii content marketingowych. Na swoim koncie ma projekty badawcze zrealizowane dla takich marek jak Adamed, Mercedes, Volkswagen, Johnson czy Glenmark przy współpracy z takimi wydawcami, jak WP, Onet, Burda, Agora, PolskaPress, Motor Presse.
iSlay opracowuje i publikuje wyniki badań dotyczących wirusowości treści dla różnych branż. Dzięki stałemu monitoringowi setek tysięcy treści – dostarcza wiedzy na temat zaangażowania użytkowników w konsumpcję treści oraz siły społecznościowej publikacji internetowych. iSlay bada zachowania internautów w społecznościach i ich wpływ na dystrybucję informacji w portalach społecznościowych.
- Rynek potrzebuje informacji na temat skuteczności twórców treści, celebrytów internetowych oraz efektywności ich działań dla marek. W iSlay koncentrujemy się na dostarczeniu informacji, ułatwiających współpracę z twórcami treści oraz pozwalających na oszczędności w budżecie marketingowym - komentuje Tomasz Wileński, CEO iSlay.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Źródło: IAB Polska