logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viasat World pozyskuje prawa do serialu Das Boot dla kanału Epic Drama

  PR 11.07.2018, przeczytano 2146 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki umowie z Sonar Entertainment Viasat World zapewnia kolejne atrakcyjne propozycje programowe dla kanału Epic Drama. Pakiet obejmuje długo oczekiwaną produkcję Das Boot oraz drugi sezon serialu Mr. Mercedes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viasat-world-pozyskuje-prawa-do-serialu-das-boot-dla-kanalu-epic-drama,37202,artykul.html

Kontynuując politykę wzbogacania biblioteki programowej o światowej klasy treści, wiodący międzynarodowy koncern mediowy Viasat World podpisał umowę z Sonar Entertainment, wprowadzając długo oczekiwaną serię historyczną Das Boot do oferty kanału Epic Drama. Dodatkowo, portfolio programowe kanału ViP Premiere i usługi ViP SVOD na terenie Rosji i obszarze Wspólnoty Niepodległych Państw zostało poszerzone  o drugi sezon telewizyjnej adaptacji powieści Stephena Kinga - Mr. Mercedes.

- Cieszymy się, że nasze kanały stanowią gwarancję najwyższej jakości serii telewizyjnych dostępnych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza reputacja opiera się na starannym doborze treści, a nasze marki, jako synonim najlepszych propozycji programowych, szybko zyskały uznanie i renomę wśród szerokiej publiczności w wielu krajach. Serial Das Boot jest produkcją lokalną, nakręconą w Europie, stąd jesteśmy szczególnie podekscytowani widząc, w jaki sposób produkcja rezonuje z publicznością. Sonar Entertainment, jako producent i dystrybutor wyjątkowych treści, jest dla nas kluczowym partnerem, a sama umowa jest potwierdzeniem zaangażowania w pracę z najlepszymi w branży – mówi Seniha Tunaboylu, Head of Acquisitions w Viasat World.

Das Boot (osiem 60-minutowych odcinków) jest koprodukcją Sky Deutschland, Bavaria Fiction i Sonar Entertainment, inspirowaną nominowanym do Oscara i Złotego Globu dziełem Wolfganga Petersena opartym na bestsellerowej powieści Lothara-Günthera Buchheima. Nakręcona m.in. w Monachium, La Rochelle, Pradze i na Malcie seria, której budżet wyniósł 32,8 milionów dolarów, ukazuje bezsensowną rzeczywistość II wojny światowej poprzez zestawienie dwóch oryginalnych fabuł toczących się równolegle na lądzie i morzu. Znakomicie obsadzony serial przedstawia losy fikcyjnego okrętu podwodnego U-612, opuszczającego swój port macierzysty w drodze na misję bojową na terytorium wroga. Dodatkowy, osobny plan stanowią losy francuskiego ruchu oporu walczącego z niemieckimi siłami okupacyjnymi w La Rochelle. W gwiazdorskiej obsadzie zobaczymy m.in. Vicky Krieps (Phantom Thread), Lizzy Caplan (Masters of Sex) Toma Wlaschihę (Gra o tron), Vincenta Kartheisera (Mad Men), Jamesa D'Arcy’ego (Agent Marvel Carter) i Thierry’ego Frémonta (Juste un regard). Film został nakręcony w języku niemieckim, francuskim i angielskim, a koncern Viasat World uzyskał do produkcji wyłączne prawa (w tym SVOD) na wybranych rynkach międzynarodowych. Emisję zaplanowano w grudniu na kanale Epic Drama.

ilustracjastrzałka

Oprócz Das Boot, Viasat World zakupił również drugi sezon opartego na prozie Stephena Kinga serialu Mr. Mercedes. Produkcja stanowić będzie część oferty programowej kanału Viasat World ViP Premiere i usługi ViP Play SVOD w Rosji i na obszarach WNP (Ukraina, Azerbejdżan, Armenia, Białoruś, Kazachstan, Kirgistan, Mołdawia, Tadżykistan, Turkmenistan, Uzbekistan i Gruzja). Pierwszy sezon filmu emitowany był na kanale TV1000.

- Atrakcyjne portfolio kanałów Viasat World jest idealnym miejscem dla wyjątkowych produkcji. Nie mamy wątpliwości, że zarówno Das Boot, jak i drugi sezon serialu Mr. Mercedes zyskają niezwykłą popularność wśród widzów w Europie Środkowo-Wschodniej – komentuje David Ellender, zajmujący stanowisko prezesa Global Distribution and Co-Productions w Sonar Entertainment.

Źródło: Viasat World

www.viasatworld.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764