logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl

  PR 11.07.2018, przeczytano 677 razy

6 lipca br. do zespołu biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek. Obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży i będzie zajmować się m.in. połączoną ofertą reklamową magazynów "Gazety Wyborczej" i czasopism Agory, a także wspierać realizację działań dla klientów z obszaru employer brandingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-gadek-zastepca-dyrektora-biura-reklamy-_gazety-wyborczej_-i-wyborcza.pl,37203,artykul.html

Poprzednio, od 2014 r. Marta Gądek pracowała w Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer na stanowisku Dyrektora Segmentu Pism Luksusowych. Wcześniej przez wiele lat była związana z Agorą, m.in. jako kierownik sprzedaży “Wysokich Obcasów” i strategic industry manager. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Szefową biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl pozostaje Joanna Kwas.

Biuro reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl zajmuje się obsługą sprzedażową klientów indywidualnych i instytucjonalnych z całej Polski. Tworzy atrakcyjne, często specjalne, oferty reklamowe - ogólnopolskie, regionalne i lokalne - umożliwiające zaistnienie z przekazami promocyjnymi na łamach "Gazety Wyborczej", jej tygodników, magazynów, dodatków i wydań specjalnych, a także w internecie m.in. w serwisach Wyborcza.pl czy Wysokieocasy.pl. W portfolio biura, oprócz standardowych form promocji, są również reklama natywna i programatyczna oraz akcje specjalne, realizowane z partnerami biznesowymi. Dodatkowo zespół zajmuje się rozwojem sprzedaży instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej dziennika.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764