Z początkiem lipca br. do zespołu Mindshare na stanowisko Strategy Manager, Business Development dołączył Michał Narkiewicz. Wcześniej związany był m.in. z Red8 Advertising czy BBDO.
W Mindshare Michał Narkiewicz będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji, czy opracowywanie i moderowanie warsztatów.
- Dzięki wcześniej zdobytemu doświadczeniu w agencjach kreatywnych wierzę, że Michał zaoferuje świeże spojrzenie na komunikację. Cechują go doskonałe zrozumienie konsumenta i jego potrzeb, tworzenie rozwiązań zorientowanych na biznes klienta oraz umiejętność planowania i doboru narzędzi do danego projektu. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. – komentuje Paulina Sobieszek, Partner, Business Development w Mindshare.
Michał Narkiewicz pracował m.in. dla Brasil Warsaw, K2, BBDO i Red8 Advertising. Odpowiedzialny za stworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Gerber Organic czy Dicoflor. Brał również udział w tworzeniu kampanii Młodzi Bogowie dla marki Prudential, która została nagrodzona Złotym Effie.
W wolnym czasie pływa, jeździ na rowerze oraz biega. Lubi czytać książki non-fiction oraz chodzić na improwizacje do Klubu Komediowego.
Źródło: Mindshare Polska