logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Narkiewicz dołączył do zespołu Mindshare

  PR 11.07.2018, przeczytano 1537 razy

Z początkiem lipca br. do zespołu Mindshare na stanowisko Strategy Manager, Business Development dołączył Michał Narkiewicz. Wcześniej związany był m.in. z Red8 Advertising czy BBDO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-narkiewicz-dolaczyl-do-zespolu-mindshare,37206,artykul.html

W Mindshare Michał Narkiewicz będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji, czy opracowywanie i moderowanie warsztatów.

- Dzięki wcześniej zdobytemu doświadczeniu w agencjach kreatywnych wierzę, że Michał zaoferuje świeże spojrzenie na komunikację. Cechują go doskonałe zrozumienie konsumenta i jego potrzeb, tworzenie rozwiązań zorientowanych na biznes klienta oraz umiejętność planowania i doboru narzędzi do danego projektu. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. – komentuje Paulina Sobieszek, Partner, Business Development w Mindshare.

Michał Narkiewicz pracował m.in. dla Brasil Warsaw, K2, BBDO i Red8 Advertising. Odpowiedzialny za stworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Gerber Organic czy Dicoflor. Brał również udział w tworzeniu kampanii Młodzi Bogowie dla marki Prudential, która została nagrodzona Złotym Effie.

W wolnym czasie pływa, jeździ na rowerze oraz biega. Lubi czytać książki non-fiction oraz chodzić na improwizacje do Klubu Komediowego.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764