logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska przechodzą do Grupy Me & My Friends

  PR 12.07.2018, przeczytano 1144 razy

Grupa Me & My Friends wzmacnia zespół Project Managerów. Do agencji interaktywnej dołączyły Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska. Wcześniej przez kilka lat współpracowały ze sobą we wrocławskim oddziale J. Walter Thompson Group Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-bednorz-i-hanna-kwiatkowska-przechodza-do-grupy-me-and-my-friends,37210,artykul.html

Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska objęły stanowisko Project Managerów w Grupie Me & My Friends. Ich głównym zadaniem jest koordynowanie działań dla polskich i międzynarodowych klientów takich jak: Grupa Maspex, Alior Bank, Kruk S.A. czy Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Nowy duet odpowiada za bieżące zarządzanie zespołami projektowymi. Wrocławska agencja postawiła na osoby z bogatym doświadczeniem na swoim stanowisku, ze szczególnym uwzględnieniem projektów digitalowych i kampanii zintegrowanych 360.

Monika i Hanna przechodzą razem do Grupy Me & My Friends po kilku latach pracy w J. Walter Thompson Group Poland. Monika była związana z agencją od 2012 roku, najpierw w roli Project Managera, a następnie jako Account Manager. Odpowiadała za realizację projektów digitalowych i ATL-owych dla kluczowych klientów firmy, w tym również dla zagranicznych marek. W 2015 roku dołączyła do niej Hanna. Jako Project Manager zarządzała działaniami z zakresu ATL, BTL i digital, a także kampaniami zintegrowanymi.

Duet ma na swoim koncie współpracę z takimi podmiotami i markami jak Bayer, Mazda Motor Poland, Nestlé czy Tesco. Prywatnie Monika i Hanna również tworzą zgrany zespół. Oprócz pracy zawodowej, łączy je przyjaźń i wspólna pasja do gotowania.

Źródło: Me & My Friends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764