logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej odpowiada za launch nowych baterii Max Plus Energizer

  PR 12.07.2018, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

Energizer wprowadza na rynek baterie MAX PLUS – nowe, najdłużej działające baterie alkaliczne AA w swojej ofercie. Plej odpowiada za launch produktu prowadzony w social mediach, koordynację wsparcia PR oraz influencer marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-odpowiada-za-launch-nowych-baterii-max-plus-energizer,37214,artykul.html

Koncept kreatywny oraz realizację kampanii wprowadzającej na rynek baterie MAX PLUS marka Energizer powierzyła agencji Plej, która od 2 lat odpowiada za obsługę kanałów social media Energizer w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech. Pomysł kreatywny nawiązuje do tego, co – podobnie jak baterie MAX PLUS – działa i trwa jak najdłużej, bo z Energizer możemy więcej! Na fanpage’u marki  Energizer pojawi się nowy autorski content, opierający się na ciekawostkach i zaskakujących informacjach o różnych najdłuższych obiektach i aktywnościach.

- Markę Energizer obsługujemy w zakresie social media od ponad dwóch lat. Od początku współpracy postawiliśmy na unikalny content, bazujący na autorskich fotografiach oraz kreatywnych filmach DIY tworzonych w naszym studiu fotograficznym. Cieszymy się, że klient po raz kolejny obdarzył nas zaufaniem, powierzając nam launch nowego produktu – przekonuje Marta Małachowska, head of social media z agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764