logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

50, 100… 150 tysięcy Mobility w prasie oraz Internecie

  PR 12.07.2018, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

MIT MEDIA Group wydawca magazynu MOBILITY, który jest dostępny na rynku od ponad 17 lat, w zeszłym roku zainwestował w portal o tej samej tematyce - MobilityNews.pl. Po niespełna roku MobilityNews przekroczyło 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Teraz zasięg obu projektów to ponad 150 000 czytelników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/50%2C-100%E2%80%A6-150-tysiecy-mobility-w-prasie-oraz-internecie,37217,artykul.html

Marka MOBILITY istnieje na rynku od 2001 roku. Swoją obecność podkreśliła wydaniem magazynu Mobility, który zaledwie po kilku latach został uznany za największy i najbardziej popularny branżowy tytuł o smartfonach i technologiach mobilnych. Natomiast MobilityNews.pl to serwis poświęcony szerokorozumianym nowym technologiom, który został uruchomiony we wrześniu 2017 roku. Portal MobilityNews.pl to jednocześnie kontynuacja oraz rozszerzenie magazynu MOBILITY, który wciąż cieszy się popularnością. Pismo ma swoich stałych czytelników, dlatego nakład utrzymuje się na poziomie 50 000 egz.

- Uważamy się za liderów wśród mediów technologicznych, ale do tej pory brakowało nam mocnego nośnika w Internecie, dlatego rok temu zapadła decyzja o inwestycji w portal internetowy. Dedykowany, profesjonalny kontent zarówno czytany jak i wideo, przygotowany specjalnie pod internetowego czytelnika, zaowocował dynamicznym wzrostem statystyk serwisu. Druk ma swoje ograniczenia. Na 100 stronach mogliśmy publikować tylko wybrane materiały, dlatego w zeszłym roku zapadła decyzja o rozwinięciu portalu MobilityNews.pl. Cieszę się, że internetowemu projektowi, po niespełna roku, udało się dwukrotnie przekroczyć zasięg wersji drukowanej. Nadmienię, że z badań wynika, że wersję drukowaną czytają inne osoby niż tą elektroniczną. Dlatego mogę powiedzieć, że w ostatnim miesiącu ponad 150 000 osób wybrało MOBILITY, jako zaufane źródło informacji o świecie technologii. Cieszymy się tym sukcesem i motywujemy do jeszcze cięższej pracy, wyznaczając sobie kolejne cele – stwierdził Tomasz Cieślak, wydawca MobilityNews.pl oraz magazynu Mobility.

Źródło: MOBILITY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764