logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

  PR 12.07.2018, przeczytano 2184 razy
Natalia Koc-Nowocińska

Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/natalia-koc-nowocinska-i-magda-golebiewska-w-zespole-carat,37221,artykul.html

Natalia Koc-Nowocińska posiada ponad 10 lat doświadczenia w digital marketingu. Pracowała po stronie wydawców, w sieci reklamy kontekstowej Businessclick, należącej do grupy Money.pl oraz w międzynarodowej sieci performance marketingu ZANOX. Następnie wykorzystywała zdobytą wiedzę po stronie domów mediowych. Przed rozpoczęciem pracy w Carat, zajmowała się performance marketingiem w Value Media jako Performance Marketing Manager. W 2017 roku wraz z zespołem pracującym dla Nationale Nederlanden zdobyła brązowe Effie w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje” za kampanię „Strażnik Przyszłości”. Wcześniej, jako Head of Ecselis, pracowała w agencji performance marketingowej należącej do Havas Media Group.

Magda Gołębiewska przeszła do zespołu Carat z Wavemakera, gdzie pełniła funkcję Integrated Communication Managera (Klienci: Nestle, McFIT). Zdobywała doświadczenie w strukturach GroupM od 2014 roku. Karierę w reklamie rozpoczynała w 2012 roku, w Starcom Mediavest Group, gdzie pracowała ponad 2 lata.

obrazek

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764