logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Postbooster – nowe narzędzie do promowania postów na Facebooku

  PR 12.07.2018, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/postbooster-%E2%80%93-nowe-narzedzie-do-promowania-postow-na-facebooku,37222,artykul.html

Postbooster.com służy do automatyzacji promocji postów na Facebooku, a jego główną zaletą jest możliwość ustawienia reguł promocji postów jeszcze przed ich publikacją. Administrator danego fanpage’a, nie musi promować każdego posta z osobna, tylko definiuje w jaki sposób i po jakim czasie od jego opublikowania ma on być promowany. Postbooster wypromuje wszystkie przyszłe publikacje, które spełniają kryteria ustawione przez administratora strony.

Nowe narzędzie automatycznie dostosowuje typ kampanii facebookowej do formatu promowanego posta.

ilustracjastrzałka

- Naszym celem było stworzenie narzędzia, któremu przyświecałaby idea ”prościej już się nie da”. Według nas, jest to szczególnie istotne dla administratorów stron facebook’owych małych i średnich firm oraz blogerów, którzy to regularnie publikują treści, a następnie każdą z nich promują w podobny, powtarzalny sposób - mówi Marcin Hołyst CEO Postbooster.com

Postbooster.com należy do rodziny produktów firmy CheeseCat sp. z o.o., twórców zaawansowanej platformy Catvertiser.com, służącej do zarzadzania i optymalizacji kampanii na Facebooku. CheeseCat działa również jako social mediowa agencja performance’owa.

Źródło: Postbooster.com

www.postbooster.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Rakuten TV
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
Euro 2024: TVP udziela licencje na strefy kibica
Telewizja Polska na mocy umowy z Unią Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) stała się jedynym uprawionym podmiotem w kraju do udzielania licencji i zgód na pokazy publiczne wszystkich meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn UEFA EURO 2024.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764