logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 seria wielkoformatowych ekranów dotykowych Iiyama

  PR 12.07.2018, przeczytano 760 razy
ilustracjastrzałka

Iiyama zaprezentowała nową, 38 serię dotykowych ekranów Open Frame, które powstały z myślą o kioskach informacyjnych i punktach sprzedaży. Urządzenia wyposażono w matryce (AMVA3 lub IPS), które gwarantują szerokie kąty widzenia oraz nasycone barwy. Co ważne, by zapewnić najwyższy poziom precyzji, wykorzystują one technologię pojemnościową z 12 punktami dotykowymi – o komfort użytkowania dba natomiast powłoka antyrefleksyjna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-seria-wielkoformatowych-ekranow-dotykowych-iiyama,37223,artykul.html

Nowe modele zastąpiły 37 serię, która cieszyła się dużym zainteresowaniem w muzeach, kioskach informacyjnych, oraz sklepach na całym świecie. Co ważne, nowo zaprezentowane dotykowe urządzenia zapewniają pracę w trybie 24/7, oferują również funkcję orientacji poziomej, pionowej oraz face-up. Z kolei otwory do mocowania zostały zaprojektowane, by maksymalnie ułatwić ich montaż oraz bezproblemowe użytkowanie w kioskach, na specjalnie przystosowanych stołach oraz ścianach.

38 seria interaktywnych wyświetlaczy dostępna jest w rozmiarach 32, 43, 49, 55 oraz 65 cali. Dzięki szklanej, wzmacnianej powłoce o grubości od 3 do 5 mm urządzenia zostały dostosowane do pracy w najcięższych warunkach. By spełniały najwyższe standardy, poddawane są testom wytrzymałościowym takim jak zrzucenie piłki o ciężarze 0,5 kg z wysokości 1,3 metra. Pod względem konstrukcji, metalowa obudowa nie posiada ramek, dzięki czemu udało się osiągnąć efekt jednej, gładkiej tafli.

- W pogoni za udoskonalaniem naszych produktów 38 seria wyświetlaczy iiyama wyznacza kolejne standardy w kategorii najbardziej wydajnych urządzeń swojej klasy. Za sprawą smukłego ekranu, charakteryzującego się konstrukcją edge-to-edge, urządzenia sprawdzą się w takich sektorach jak retail, muzea, motoryzacja czy służba zdrowia. Jednak kluczowe ulepszenia w największym stopniu dotyczą ich praktycznego zastosowania z pozycji wielu lokalizacji. Dlatego dzięki systemowi, który opowiada za zdalną kontrolę, będą one idealnym wyborem dla poważnych integratorów współpracujących z największymi makrami - powiedział Sales Manager Professional Displays, Lewis Clifford.

W porównaniu z 37 serią ekrany średniej wielkości urosły z 42 do 43 cali. Z kolei rozdzielczość modeli o przekątnej 49 oraz 55 cali (tak jak w przypadku 65-calowego ekranu) wynosi 4K. Natomiast urządzenia o przekątnych 32 oraz 43 cali nadal posiadają matryce Full HD. Nowa seria oferuje również ulepszony system kontroli, który jest szczególnie przydatny w przypadku wielkich sklepów oraz muzeów, które sterowane są z użyciem sieci — w standardzie otrzymują port RJ45 oraz RS-232C z funkcją komendy Get/Set.

Funkcje komendy Get/Set idealnie nadają się do użytku przez organizacje, które dysponują wieloma wyświetlaczami w różnych lokalizacjach. Pozwala im to na sterowanie wszystkimi urządzeniami z jednego miejsca — dzięki zdalnemu dostępowi, możliwa jest zmiana ustawień, jak i jest sprawdzanie, czy wszystkie działają poprawnie.

Ekrany z serii 38 dostępne są już w Polsce – modele w rozmiarze 32 oraz 55 cali dostępne będą również w białej kolorystyce.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764