logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa: Liga Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie

  PR 13.07.2018, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa%3A-liga-mistrzow-uefa-w-cyfrowym-polsacie,37239,artykul.html

Nowy spot zachęca do wyboru najlepszej oferty dla wszystkich fanów sportu – i nie tylko – z dwoma kanałami Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD oraz czterema serwisami telewizyjnymi premium w systemie PPV bez dodatkowych opłat. Wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA dostępne będą w abonamentach w cenie już od 50 zł miesięcznie, nawet przez 3 pierwsze miesiące bez opłat, a do wybranych ofert operator dołącza oficjalną replikę piłki Ligi Mistrzów UEFA gratis.

Ponadto oferta telewizyjna Cyfrowego Polsatu zawiera dobrze już znane widzom najpopularniejsze stacje sportowe, ponad 40 stacji filmowych oraz wygodne pakiety dostosowane do potrzeb całej rodziny.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono nośniki outdoorowe, m.in. z wykorzystaniem formatów przy najczęściej uczęszczanych trasach, oraz działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, sportowe i social media.

Za pomysł kreatywny odpowiada agencja GREY Group, spot reżyserował Bartosz Prokopowicz. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

Źródło: Grupa Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764