logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa linia kolorowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Lexmark

  PR 13.07.2018, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

Firma Lexmark International, Inc., światowy lider w branży przetwarzania obrazów, poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej generacji drukarek kolorowych A4 i urządzeń wielofunkcyjnych, które łączą w sobie niezawodność, produktywność i bezpieczeństwo oraz oferują użytkownikom biznesowym wysokiej jakości wydruki kolorowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-linia-kolorowych-drukarek-i-urzadzen-wielofunkcyjnych-lexmark,37240,artykul.html

Jak stwierdza Allen Waugerman, wiceprezes i dyrektor ds. technologii (CTO): - Dzięki nowej funkcjonalności naszych urządzeń, zespoły IT doceniają długowieczność i łatwość serwisu, a użytkownicy biznesowi pozytywnie oceniają wysokiej jakości wydruki kolorowe, wydajność na najwyższym poziomie oraz łatwość obsługi.

Oto lista funkcji redukujących koszty eksploatacji, w które zostały wyposażone najnowsze drukarki kolorowe A4 Lexmarka (serie CS421dn, CS521dn, CS622de, CX421adn, CX522ade, CX622ade oraz CX625).  

  • KOMFORT UŻYTKOWANIA: e-Task, nowoczesny interfejs tabletowy z Androidem firmy Lexmark, to większa prostota i komfort użytkowania całego portfolio. Procesy workflow są w pełni konfigurowalne i można je dostosowywać do potrzeb użytkowników. Obsługa głosowa, wtyczka do słuchawek i klawiatura to funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń.
  • WYDAJNOŚĆ: wydajne procesory wielordzeniowe i zwiększenie pamięci to elementy, które przygotowują urządzenia do przyszłych aktualizacji oprogramowania firmware. Urządzenia oferują prędkość druku wyższą o 25%, skrócenie czasu do rozpoczęcia drukowania o 64% oraz zwiększenie prędkości skanowania dwustronnego z 15 do 94 obrazów na minutę.
  • WYSOKA JAKOŚĆ DRUKU: funkcja Lexmark Colour Replacement w urządzeniach umożliwia użytkownikom precyzyjne drukowanie logotypu korporacyjnego oraz odtwarzanie dowolnych kolorów w najbardziej newralgicznych dokumentach. Urządzenia równocześnie oferują wyższą wydajność materiałów eksploatacyjnych.
  • MOBILNOŚĆ: nowe urządzenia oferują szereg opcji drukowania mobilnego, co umożliwia pracownikom wykonywanie zadań z kompatybilnych urządzeń mobilnych za pośrednictwem aplikacji Lexmark do drukowania mobilnego. Drukowanie jest również możliwe poprzez AirPrint, Google Cloud Print, Mopria oraz Windows Mobile.
  • BEZPIECZEŃSTWO: pełne spektrum wielokrotnie nagradzanych zabezpieczeń firmy Lexmark pomaga chronić dokumenty, urządzenia i sieci przed dostępem osób nieuprawnionych i jest w pełni zintegrowane z każdym produktem serii. Spójna, podlegająca aktualizacjom ochrona w całym portfolio produktów umożliwia kontrolę dostępu, zabezpieczenie danych na twardym dysku, ochronę systemów operacyjnych i zapobiega włamaniom do sieci.
  • ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ: zgodnie z oczekiwaniami pokładanymi w firmie Lexmark urządzenia spełniają najbardziej rygorystyczne globalne wymagania środowiskowe.

– Nowe urządzenia wchodzą na rynek tuż po wprowadzeniu pełnej gamy urządzeń monochromatycznych w celu zaspokojenia potrzeb użytkowników biznesowych. Aktualnie Lexmark oferuje pełen asortyment od podstawowych urządzeń kolorowych o wydajności od 23 stron na minutę i pojemności wejściowej wynoszącej 250 stron po drukarki monochromatyczne pracujące z prędkością 66 stron na minutę – dodaje Waugerman.

Źródło: Lexmark International, Inc.

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764