logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony uruchamia w Europie portal α Universe

  PR 13.07.2018, przeczytano 577 razy
ilustracjastrzałka

Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-uruchamia-w-europie-portal-%CE%B1-universe,37241,artykul.html

Firma Sony poinformowała o uruchomieniu w Europie portalu Sony α Universe, pomyślanego jako serwis informacyjny dla coraz liczniejszych użytkowników aparatów Sony. Będzie on zawierał szereg własnych materiałów, takich jak:

  • Artykuły poświęcone ambasadorom Sony Imaging
  • Praktyczne poradniki przygotowane przez czołowych zawodowych fotografów i dotyczące wszystkich gatunków fotografii
  • Profile, biogramy i galerie zdjęć ambasadorów Sony Imaging
  • Powiadomienia o organizowanych przez Sony konkursach dla fotografów i filmowców
  • Informacje o lokalnych wydarzeniach, podczas których można wziąć do ręki i wypróbować najnowsze produkty Sony
  • Najnowsze wiadomości dotyczące technologii obrazu cyfrowego Sony

Na portalu Sony α Universe będą prezentowane sylwetki ambasadorów Sony Imaging oraz ich zainteresowania i pasje, które stanowią inspirację twórczą i zachętę do pracy. Obecnie Sony współpracuje w Polsce z pięcioma oficjalnymi ambasadorami:

  • Tomaszem Tomaszewskim, wybitnym polskim reportażystą pojawiającym się na łamach The New York Times, Time, Fortune, Vogue czy National Geographic,
  • Robertem Wolańskim, fotografem modowym i reklamowym, autorem wielu portretów światowej klasy gwiazd, który pracował z takimi projektantami jak Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, czy Paco Rabanne,
  • Markiem Arcimowiczem, z wykształcenia architektem, z pasji fotografem do zadań specjalnych, przy którego wsparciu powstawał program Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata”,
  • Tomaszem Markowskim, fotografem sportowym z ponad dwudziestoletnim stażem, który relacjonował najważniejsze wydarzenia sportowe na całym świecie – m.in. Igrzyska Olimpijskie, finały Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej i dziesiątki zawodów pucharowych w skokach i biegach narciarskich,
  • Maciejem Suwałowskim, wybitnym fotografem ślubnym, pracującym na całym świecie i kilkukrotnie nagradzanym na scenie międzynarodowej.

Oprócz sylwetek ambasadorów, na portalu Sony α Universe będą publikowane obszerne artykuły i poradniki poświęcone wszystkim aspektom fotografii i sprzętu fotograficznego, które pozwolą czytelnikom rozwijać własny warsztat i poszerzać horyzonty twórcze.

— Przez ostatnich kilka lat firma Sony autentycznie zrewolucjonizowała możliwości wykonywania zdjęć — mówi Yann Salmon-Legagneur, dyrektor ds. marketingu produktu w Sony Europe. — Uruchomienie europejskiego portalu Sony α Universe to kolejny element naszej strategii, zgodnie z którą staramy się pomagać naszym klientom w pełnym wykorzystaniu sprzętu Sony i jego możliwości. Chcemy prezentować różne techniki fotograficzne i zachęcać fotografów, by spróbowali czegoś nowego — z pomocą najlepszych specjalistów na świecie.

Nowo uruchomiony portal Sony α Universe, dostępny w Europie w 22 wersjach językowych, jest systematycznie wzbogacany kolejnymi materiałami. Użytkownicy zainteresowani informacjami z określonych dziedzin mogą zarejestrować się tutaj.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764