logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma :Dobry Znak poprawi estetykę polskich szyldów i witryn  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Mastercard i McCANN Worldgroup uruchomiły platformę :Dobry Znak dla małej przedsiębiorczości i poprawy krajobrazu polskich miast.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

proszę się nie obrażać ale jak czytam "egzekucję wszystkich działań reklamowych" to mnie kur... zbiera się coś w środku ...może ten pan jeszcze chodzi za korner dropnąć garbedź ????

co do samej akcji to oczywiście na plus ALE jestem ciekaw kto to sfinansował i kto ma finansować , bo o ile wyklejka na szybie ploterówką to nie jest jakiś straszny koszt, to wiem ile kosztuje neon i jakoś nie chce mi się wierzyć ze szmatexy w plu będą nagle dla dobra wizualnego ogółu wymieniać banery na neony...

avatar użytkownika
,

Jest to inicjatywa Mastercard.  

avatar użytkownika
,

Dostaliśmy oficjalne potwierdzenie z Traffic Design - zmiany na ul. Puławskiej wraz z całą kampanią i portalem :DobryZnak sfinansował MasterCard.   

avatar użytkownika
,

ano właśnie...  

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764