logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na gadżet dla Łódź Design Festival

   30.07.2018, przeczytano 1088 razy
ilustracjastrzałka

Pomyśl kreatywnie i zaprojektuj gadżet dla Łódź Design Fetival – nabór projektów do 31 sierpnia 2018 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-gadzet-dla-lodz-design-festival,37430,artykul.html

Celem naboru jest zaprojektowanie i produkcja dwóch rodzajów gadżetów promujących Łódź Design Festival, spełniających standardy estetyczne i funkcjonalne. Proponowane przedmioty powinny zachować ścisły związek z wartościami polskiego designu oraz nawiązywać do motywów związanych z województwem łódzkim.„Pomyśl kreatywnie – ekskluzywny gadżet dla Łódź Design Festival” oraz „Pomyśl kreatywnie – masowy gadżet dla Łódź Design Festival” to dwa równolegle prowadzone nabory w ramach projektu BiznesUp! design made in Poland, którego organizatorem jest Łódź Design Festival.

Nabór skierowany jest do firm –  mogą w nim wziąć udział zarówno duże marki, jak również kilkuosobowe czy jednoosobowe studia projektowe. Co należy zrobić? Przeczytaj brief i regulamin (PDF):

Nabór jest częścią projektu „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez organizację i promocję Łódź Design Festival 2018 i Łódź Design Forum”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014 -2020.

Źródło: Łódź Art Center

www.lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764