logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gerard Piqué globalnym ambasadorem akcji Beko „Jedz jak Mistrz”

  PR 07.08.2018, przeczytano 465 razy

Beko, wiodąca marka sprzętu AGD w Europie mianowała Gerarda Piqué, hiszpańskiego obrońcę i jednego z najbardziej rozpoznawanych piłkarzy na świecie, a prywatnie tatę dwóch synów, globalnym ambasadorem inicjatywy Beko #EatLikeAPro (po polsku #JedzJakMistrz). W lutym tego roku, Beko ogłosiło przedłużenie współpracy z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie – FC Barceloną. Ich współpraca została zbudowana na wierze we wspólne wartości oraz pragnieniu posiadania rzeczywistego wpływu na ludzkie życie i ma przynieść wiele ciekawych inicjatyw w najbliższych trzech piłkarskich sezonach. Owocem partnerstwa stała się akcja Beko #EatLikeAPro, mająca na celu walkę z problemem otyłości u dzieci, która w polskiej odsłonie nosi nazwę #JedzJakMistrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gerard-piqu%C3%A9-globalnym-ambasadorem-akcji-beko-_jedz-jak-mistrz_,37513,artykul.html

Beko, jak i FC Barcelona, to marki, które połączyła wiara w te same wartości, pragnące mieć rzeczywisty wpływ na życie ludzi zarówno na poziomie lokalnym, jak i światowym. Ta wspólna wizja zaowocowała globalną inicjatywą Beko #EatLikeAPro, która ma na celu pomoc w walce z globalną epidemią otyłości u dzieci. Dietetycy FCB, którzy na co dzień układają plany żywieniowe dla graczy tej światowej potęgi, uchylili rąbka tajemnicy i zdecydowali się pomóc rodzicom i samym dzieciom w zrozumieniu, jak ważne jest zdrowe odżywianie. Kampania wspierana jest przez światowej sławy gwiazdy piłki nożnej, które na co dzień grają w barwach hiszpańskiego klubu. Piłkarze polecają swoje ulubione potrawy i pokazują, jak zdrowe jedzenie pomaga im osiągać codzienne cele. Wszystkie przepisy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej stworzonej przez Beko, a także na kanale YouTube, gdzie obejrzeć można ich przygotowanie krok po kroku. O idei samej akcji Beko #JedzJakMistrz entuzjastycznie wypowiada się jej globalny ambasador i gwiazda FC Barcelony, Gerard Piqué: - Cieszę się, że jestem ambasadorem tak ważnej i przełomowej akcji. Grając od bardzo młodego wieku, nauczyłem się doceniać znaczenie zdrowego odżywiania. Tym bardziej teraz, kiedy jestem tatą dwóch synów, czuję, że jest to ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Globalne statystyki dotyczące otyłości wśród dzieci są szokujące i nie wykazują żadnych oznak poprawy, dlatego jestem dumny, że razem z moim klubem współpracujemy z Beko, aby pomóc rozwiązać tak poważny problem.

W Polsce akcja nosi nazwę #JedzJakMistrz, a wspierają ją: Agnieszka Mielczarek, Karolina Malinowska i Monika Mrozowska oraz blogerzy Tasteaway. Aby dowiedzieć się więcej na temat akcji oraz wypróbować przepisy polecane przez piłkarskich mistrzów i ich dietetyków zajrzyj na: www.beko.pl/jedzjakmistrz.

Źródło: Beko

www.beko.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764