logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia Vesline Bifussion na Festiwaldruku.pl

  PR 07.08.2018, przeczytano 1357 razy
ilustracjastrzałka

Materiał backlitowy VESLINE BIFUSSION to wysokiej jakości folia samoprzylepna wprowadzająca rewolucję w foliach okiennych stosowanych w reklamie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-vesline-bifussion-na-festiwaldruku.pl,37515,artykul.html

Materiał ten łączy ze sobą najlepsze cechy funkcjonalne innych folii (OWV, folie kropelkowe, folie przeźroczyste do druku, folie białe do druku…) eliminując ich słabe punkty.

Materiał VESLINE Bifussion występuję w dwóch wersjach:

  • VESLINE Bifussion 110 E - ze specjalną powłoką dedykowaną drukowi ekosolwentowemu
  • VESLINE Bifussion 90 UV - wersja ekonomiczna dedykowana pod druk UV i latex

VESLINE Bifussion to materiał backlitowy PET. Zapewnia doskonałą ostrość detali. Dzięki zastosowaniu kleju silikonowego niezwykle łatwo aplikuje się na powierzchnie szklane bez tworzenia się bąbelków powietrza.   Po usunięciu nie pozostawia śladów. Wodoodporna.

Produkt ekologiczny nie zawierający PVC.
Wykończenie: matowe

ZASTOSOWANIE :

Wszelkiego rodzaju reklamy na szkle, grafika wystawiennicza, kasetony sklepowe, display. Przeznaczony do druku atramentami ekosolwentowymi, solwentowymi, UV i latex. Do zastosowania wewnętrznego i zewnętrznego.

VESLINE Bifussion  - folia, która wyróżni:

  • Efekt wizualny jaki klient może osiągnąć zarówno po stronie wewnętrznej jak i zewnętrznej jest TAKI SAM! – wyraźna, pełno kolorowa grafika z kolorami podkreślonymi światłem.
  • Podświetlenie = jeszcze lepszy efekt wizualny – dzięki padającym promieniom światła kolory na wydrukach jeszcze lepiej wyglądają, a efekt całej ekspozycji jest wzmacniany. Idealnie rozprasza światło. Materiał ten jest dedykowany również do zastosowań typowo backlitowych.
  • Optymalizacja sposobu aplikacji – już nie potrzebujesz oklejać budynków na zewnątrz przy wykorzystaniu drogiego sprzętu. Vesline Bifusion może być aplikowany wewnątrz, a uzyskany efekt jest taki sam jak przy aplikacji zewnętrzne Dodatkowo wydłuża się sezon (w porównaniu np. z folią OWV), w którym można aplikować tą folie okienną.
  • Łatwość aplikacji – dzięki zastosowaniu kleju silikonowego niezwykle łatwo aplikuje się na powierzchnie szklane bez tworzenia się bąbelków powietrza (porównywalna z foliami kropelkowymi). Po usunięciu nie pozostawia śladów. Jest wodoodporna.
  • Łatwość druku - VESLINE Bifusion dedykowana jest do druku ekosolwentowego (specjalna powłoka) i solwentowego oraz druku UV i latex.
  • Produkt ekologiczny nie zawierający PVC.
  • Dzięki odpowiedniemu składowi (materiał PET) ma optymalną sztywność jeszcze bardziej ułatwiającą aplikację oraz codzienną pracę.

Nowość od API.PL będzie można zobaczyć na stoisku F9.

Targi FestiwalDruku.pl odbywają się 12-13 września w EXPO XXI Warszawa.

Bezpłatna rejestracja TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764