logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hyundai promuije nowy model Santa Fe

  PR 09.08.2018, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Marka samochodów Hyundai rozpoczęła właśnie promocję modelu SUV Santa Fe Nowej Generacji. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hyundai-promuije-nowy-model-santa-fe,37530,artykul.html

Santa Fe Nowej Generacji to elegancki i wyjątkowo przestronny SUV z wiodącym w klasie wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa. W ramach letniej promocji modelu, marka Hyundai wystartowała z kampanią w mediach digitalowych oraz OOH. Kampania outdoorowa wystartowała w lipcu, a digitalowa wraz z początkiem sierpnia. Zaplanowane działania potrwają do 30 września 2018 r.

Za kompleksowy zakup i planowanie mediów digital w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media, kreację OOH przygotowała agencja Opus B.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764