logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leo Burnett wzmacnia dział strategii

  PR 09.08.2018, przeczytano 764 razy

W lipcu 2018 roku do naszej agencji dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Planning Managera. W zakres jej obowiązków wchodzi planowanie strategiczne dla marki Samsung oraz projekty nowo-biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/leo-burnett-wzmacnia-dzial-strategii,37531,artykul.html

Weronika Sołtysiak z branżą reklamową związana jest od 2009 roku. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 roku pracowała na stanowisku Senior Strategic Planner w agencji Grey, w której odpowiadała za komunikację IKEA Polska.

W portfolio jej projektów znajduje się wiele kampanii wyróżnionych prestiżowymi nagrodami m.in.: „Kallaxomierz” nagrodzony złotem w konkursie Golden Drum 2016, projekt IKEA „Kuchnia Spotkań” nagrodzony złotym Effie w 2016 roku oraz kampania IKEA "Jesienne zmiany po swojemu" nagrodzona złotem w MIXX Awards 2017.

- Bardzo się cieszę, że Weronika dołączyła do naszego zespołu. Jej doświadczenie i kompetencje obejmują tradycyjne i interaktywne działania, co doskonale odpowiada potrzebom agencji i jej klientów, bo na styku tych sfer reklama jest najciekawsza - stwierdza Adam Nowakowski, szef działu strategii Leo Burnett Warszawa.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764