logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Value Media wprowadza markę About You na polski rynek

  PR 09.08.2018, przeczytano 1346 razy
ilustracjastrzałka

Value Media, dom mediowy należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, jest odpowiedzialny za kompleksową strategię mediową wprowadzenia na polski rynek modowego sklepu internetowego About You. Współpraca, nawiązana w wyniku wygranego przetargu, dotyczy jednej z największych kampanii na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-value-media-wprowadza-marke-about-you-na-polski-rynek,37533,artykul.html

ABOUT YOU, to jeden z najszybciej rozwijających się odzieżowych sklepów internetowychw Europie, z siedzibą w Hamburgu. Założony w 2014 r., swoją działalność prowadzi w sześciu krajach Europy. Obecnie podmiot jest wyceniany na ponad miliard dolarów.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, About You powierzyła launch sklepu internetowego zespołowi Value Media. Jest to jedna z największych kampanii na polskim rynku na przestrzeni ostatnich kilku lat, porównywalna z przeprowadzonym na ogromną skalę rebrendingiem Ery GSM na T-Mobile. Celem szeroko zakrojonej kampanii jest wprowadzenie sklepu internetowego About You na polski rynek oraz zbudowanie jej silnej pozycji rynkowej. Działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego w telewizji, radio i kinach, oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH i DOOH. Za realizację działań odpowiada zespół Igi Wachowicz, Communication Director w Value Media.

ilustracjastrzałka

- Pozyskanie About You to kolejny sukces Value Media na rynku mediowym, który potwierdza wysokie kompetencje, rzetelną analizę i biznesowe podejście do celów Klienta. Wygrana cieszy nas, tym bardziej, że do samego końca konkurowaliśmy z największymi domami mediowymi o projekt, który na stałe zmieni układ sił na rynku odzieżowym e-commerce. Naszym zadaniem jest zbudowanie komunikacji marki About You w Polsce i umocnienie jej pozycji poprzez jedną z największych kampanii w ostatnim czasie. Ogromna skala działań i możliwość budowania strategii komunikacji marki w mediach od samego początku, pozwolą nam w pełni wykorzystać unikalne know-how i kompetencje zespołu – mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer w Value Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764