Value Media, dom mediowy należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, jest odpowiedzialny za kompleksową strategię mediową wprowadzenia na polski rynek modowego sklepu internetowego About You. Współpraca, nawiązana w wyniku wygranego przetargu, dotyczy jednej z największych kampanii na polskim rynku.
ABOUT YOU, to jeden z najszybciej rozwijających się odzieżowych sklepów internetowychw Europie, z siedzibą w Hamburgu. Założony w 2014 r., swoją działalność prowadzi w sześciu krajach Europy. Obecnie podmiot jest wyceniany na ponad miliard dolarów.
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, About You powierzyła launch sklepu internetowego zespołowi Value Media. Jest to jedna z największych kampanii na polskim rynku na przestrzeni ostatnich kilku lat, porównywalna z przeprowadzonym na ogromną skalę rebrendingiem Ery GSM na T-Mobile. Celem szeroko zakrojonej kampanii jest wprowadzenie sklepu internetowego About You na polski rynek oraz zbudowanie jej silnej pozycji rynkowej. Działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego w telewizji, radio i kinach, oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH i DOOH. Za realizację działań odpowiada zespół Igi Wachowicz, Communication Director w Value Media.
- Pozyskanie About You to kolejny sukces Value Media na rynku mediowym, który potwierdza wysokie kompetencje, rzetelną analizę i biznesowe podejście do celów Klienta. Wygrana cieszy nas, tym bardziej, że do samego końca konkurowaliśmy z największymi domami mediowymi o projekt, który na stałe zmieni układ sił na rynku odzieżowym e-commerce. Naszym zadaniem jest zbudowanie komunikacji marki About You w Polsce i umocnienie jej pozycji poprzez jedną z największych kampanii w ostatnim czasie. Ogromna skala działań i możliwość budowania strategii komunikacji marki w mediach od samego początku, pozwolą nam w pełni wykorzystać unikalne know-how i kompetencje zespołu – mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer w Value Media.
Źródło: Group One