logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania Rimmel Match Perfection

  PR 10.08.2018, przeczytano 1239 razy
ilustracjastrzałka

Rimmel startuje z kampanią dla bestsellerowych podkładów marki z linii Match Perfection pod hasłem „Najbardziej twarzowy podkład w Polsce”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-rimmel-match-perfection,37539,artykul.html

Rimmel to marka, dla której różnorodność, unikalny wygląd, własny styl to filary piękna. Dlatego Rimmel zachęca do tego, by eksperymentować i odkrywać siebie oferując kosmetyki, które w tym pomagają. Globalne pozycjonowanie „Live the London look” oznacza otwartość na wiele stylów, dowolność looków, wyrazistość i bycie sobą.

Life on Mars została wybrana w drodze przetargu do stworzenia lokalnej koncepcji komunikacji globalnej, promującej gamę produktów do twarzy z linii Match Perfection, której twarzą jest Rita Ora. Agencja zaproponowała polską odsłonę kampanii, do której marka zaprosiła do współpracy influencerki Lilę Janowską i Katosu. Lila promuje podkład w spocie TV, a w mediach społecznościowych pokazuje się w różnorodnych makijażach, zachęcając konsumentki do publikowania własnych, twarzowych zdjęć. Katosu na potrzeby kampanii stworzyła tutorial, w którym pomaga dobrać idealny podkład oraz poprowadzi warsztaty makijażowe, będące nagrodą w konkursie marki.

Polska odsłona kampanii objęła produkcję lokalnej wersji spotu, komunikację w kanałach influencerek i display. Komunikacja wystartowała w digitalu i social mediach w drugiej połowie lipca, a w tym tygodniu rozpoczęła się emisja w stacjach TVN i Polsat.
Koncepcja i realizacja kampanii digital, social, TV: Life on Mars. Media: Zenith. Realizacja działań z influencerami: LiquidThread. Obsługa komunikacji w social media: Kamikaze.

Źródło: BRAND NEW GALAXY

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764