logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESL i Grupa Onet-RAS Polska nawiązują współpracę na rzecz popularyzacji esportu w Polsce

  PR 10.08.2018, przeczytano 655 razy

Polski oddział ESL rozpoczął współpracę z Onetem oraz innymi należącymi do Grupy Onet-RAS Polska serwisami. Celem jest wspólne działanie na rzecz popularyzacji esportu i krzewienia dobrych praktyk, a także dotarcie do nowej grupy odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esl-i-grupa-onet-ras-polska-nawiazuja-wspolprace-na-rzecz-popularyzacji-esportu-w-polsce,37546,artykul.html

Na mocy zawartego porozumienia w serwisie Esportmania.pl oraz w innych serwisach Grupy Onet-RAS Polska, użytkownicy znajdą dostęp do wybranych treści ESL, a treści esportowe przygotowywane przez ekspertów Onetu, wzbogacą serwisy internetowe ESL. Onet zostanie także partnerem medialnym ESL i będzie relacjonować m.in. ESL Mistrzostwa Polski, których finał odbędzie się podczas tegorocznych targów Poznań Game Arena.

- Cieszymy się z nawiązanej współpracy. Wierzymy, że wspólnie z Grupą Onet-RAS Polska, będziemy w stanie dostarczyć istniejącej grupie fanów esportu wartościowe, ekskluzywne treści, a z drugiej strony zainteresować tą gałęzią rozrywki szeroką grupę użytkowników Onetu, którzy z esportem nie mieli wcześniej do czynienia – mówi Aleksander Szlachetko, Dyrektor Zarządzający ESL Polska.

- Od dłuższego czasu mocno angażujemy się w tematykę esportową, m.in. szeroko relacjonując wydarzenia z największych wydarzeń esportowych, takich jak Intel Extreme Masters Katowice. Wyrazem zaangażowania i wiary w rozwój esportu jest także uruchomiony niedawno serwis Esportmania.pl, który kierujemy do fanów esportu. ESL jako największa na świecie organizacja esportowa to świetny partner, który wesprze nas merytorycznie i pozwoli na tworzenie jeszcze ciekawszych treści kierowanych do naszych użytkowników – mówi Marcin Hajek, Head of Esport w Grupie Onet-RAS Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764