logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Złote Przeboje nadaje już w Bieszczadach

  PR 10.08.2018, przeczytano 645 razy

W czwartek, 9 sierpnia 2018 r. w godz. popołudniowych Radio Złote Przeboje rozpoczęło nadawanie w Wetlinie na częstotliwości 103,6 FM. To 24. stacja lokalna pod marką Radio Złote Przeboje - dociera do mieszkańców Bieszczadów, m.in. Sanoka i Ustrzyków Dolnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-zlote-przeboje-nadaje-juz-w-bieszczadach,37550,artykul.html

Na antenie nowej stacji można usłyszeć programy przygotowane przez zespół Radia Złote Przeboje, a także wiadomości i magazyny z informacjami lokalnymi, które tworzy newsroom Grupy Radiowej Agory.

Grupa Radiowa Agory otrzymała koncesję na nadawanie programu Radia Złote Przeboje ze stacji Wetlina w maju br.

Radio Złote Przeboje to sieć lokalnych stacji należących do Grupy Radiowej Agory, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej. Dodatkowo rozgłośni można słuchać w dedykowanej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemami operacyjnymi iOS, Android oraz Windows, dzięki Tuba.FM - w internecie i aplikacji mobilnej, a także na platformach cyfrowych Polsat Cyfrowy i nc+.

Hasło rozgłośni to "Muzyka daje radość." Na jej antenie można usłyszeć największe przeboje lat 80. i 90. aż po lata współczesne oraz uznane klasyki z lat 60. i 70.

Poranny program Radia Złote Przeboje prowadzi Kamil Baleja razem Karoliną Wasielewską odpowiedzialną za wiadomości i reporterem Piotrem Jaworskim. Doskonale dobrana muzyka i świetni prowadzący gwarantują idealny początek dnia. W Radiu Złote Przeboje usłyszymy również Marzenę Rogalską w rozmowach z gwiazdami w audycji "Rogalska od kuchni" i Odetę Moro w audycji "Najlepszy weekend", w której nie brakuje ludzi z pasją i dobrych pomysłów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764