logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama Prolite XUB2493HS-B1: 24-calowy monitor z biurowym zacięciem

  PR 10.08.2018, przeczytano 806 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama prezentuje nowy model monitora ProLite XUB2493HS-B1. Urządzenie zostało wyposażone w 24-calową matrycę w technologii IPS o proporcjach 16:9. Panel zapewnia świetną jakość obrazu, gwarantując doskonałe odwzorowanie kolorów oraz szerokie kąty widzenia. Nowy model powstał z myślą o zastosowaniach biurowych, ale dzięki parametrom matrycy sprawdzi się również w studiach projektowych oraz graficznych. Pod względem designu wygląd obudowy jest utrzymany w bezramkowym wzornictwie, przez co świetnie prezentować się będzie w każdej przestrzeni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama-prolite-xub2493hs-b1%3A-24-calowy-monitor-z-biurowym-zacieciem,37552,artykul.html

Monitor posiada 24-calową matrycę o rozdzielczości Full HD w technologii IPS, która świetnie radzi sobie z reprodukcją kolorów, zapewniając nasycone barwy oraz wyjątkowo głębokie czernie. Mimo swojego biurowego charakteru, dzięki krótkiemu czasowi reakcji wynoszącemu 4ms urządzenie sprawdzi się także w większości gier.

Model ProLite XUB2493HS-B1 oprócz podstawowych opcji dostosowywania parametrów ekranu do indywidulanych preferencji, został wyposażony w ACR – Advanced Contrast Ratio. Funkcja ta pozwala na automatyczną regulację kontrastu i jasności w zależności od jego jasności. Technologia Flicker-free niweluje problem migotania dzięki zastosowaniu kontroli jasności ekranu poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming), a funkcja redukcji niebieskiego światła ogranicza emisję światła, które jest najbardziej uciążliwe dla oczu i może powodować problemy z zasypianiem.

Dzięki konstrukcji nóżki oraz podstawy model ProLite XUB2493HS-B1 pozwala na regulację wysokości w zakresie 130mm, obrót (90°; 45° w lewo; 45° w prawo) oraz pochył (21.5° w górę; 3.5° w dół). Co więcej, monitor został wyposażony w funkcję Pivot, która umożliwia zmianę orientacji z poziomej na pionową – jest to idealne rozwiązanie dla osób, które często pracują na obszernych dokumentach tekstowych, arkuszach kalkulacyjnych czy edytują grafiki w trybie portretowym. Warto dodać, że pod koniec sierpnia do sklepów trafi również model bez regulacji wysokości – ProLite XU2493HS-B1.

Monitor wyposażono dodatkowo w dwa głośniki o mocy 2W każdy oraz wyjście słuchawkowe. Zgodność z standardem VESA pozwala na montaż monitora na dedykowanym ramieniu, urządzenie jest również kompatybilne z Kensington-lock.

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764