logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedłużony termin zgłoszeń do Mixx Awards 2018

  PR 07.09.2018, przeczytano 612 razy

IAB Polska wydłuża o cztery dni termin zgłoszeń do Mixx Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Na uzupełnienie wniosków agencje i marketerzy mają czas do 10 września włącznie. Ogłoszenie zwycięzców konkursu nastąpi pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedluzony-termin-zgloszen-do-mixx-awards-2018,37828,artykul.html

- Bardzo duża liczba adresowanych do nas próśb sprawiła, że postanowiliśmy wydłużyć termin zgłoszeń. Chcemy dać szansę tym, którzy nie zdążyli jeszcze dopracować wniosków, wśród nich mogą być inspirujące i wartościowe projekty, wręcz zdobywcy tegorocznych nagród – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej –  jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Digital nie jest już osobnym kanałem komunikacji, ale integralną częścią działań komunikacyjnych. Konkurs pokazuje, jak ważne jest podkreślanie roli narzędzi cyfrowych i ich kreatywnego, skutecznego wykorzystania w strategiach marketingowych firm.

MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość. Zgłoszone projekty są analizowane pod kątem zarówno strategii, kreacji, wykonania i wykorzystania mediów, jak i rezultatów i ROI. Zwyciężają projekty, które prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe. Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:

  • Brand Awareness and Positioning
  • Cross Media Integration
  • Digital Driven
  • Direct Response and Lead Generation
  • Games & eSport
  • Innovation
  • Mobile Experience
  • Offline Digitizing
  • Online Marketing with Influencer
  • Product Launch
  • Public Service and non-profit campaign
  • Best Use of Social Media
  • UX
  • Digital Experiences
  • Smart Solution
  • Data Driven & Precision Marketing

Laureatów konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży – przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC, a laureatów  poznamy pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali. Konkursowi będzie towarzyszyć Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764