logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Jakie lody wybierali polscy internauci?

  PR 13.09.2018, przeczytano 1131 razy
ilustracjastrzałka

Koniec lata to idealny czas na podsumowanie wyborów internautów dotyczących lodów. Jakie smaki królowały podczas upalnego lata? Ile wzmianek o tym przysmaku pojawiło się w czasie wakacji w sieci? Odpowiedzi na te pytania odnaleźć można w infografice przygotowanej przez agencję interaktywną Mint Media oraz Brand24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakie-lody-wybierali-polscy-internauci,37886,artykul.html

W okresie od 1.07 do 15.08 w Internecie pojawiło się aż 96,9 tysięcy wzmianek o lodach oraz 6,4 miliomów interakcji na ich temat w social media. W top 10 serwisów o największej liczbie wzmianek o lodach, na podium znalazły się kolejno Facebook, Instagram i Twitter. Większą aktywność w postowaniu wykazywały kobiety, a ponad 90% treści miało pozytywny wydźwięk.

W analizie uwzględniono również preferencje Polaków dotyczące smaków i rodzajów lodów. W top 5 najczęściej wymienianych smaków znalazły się: czekoladowy, truskawkowy, malinowy, mango i waniliowy. Lodożercy mogli cieszyć się smakiem swojego ulubionego deseru również w Cukierni Sowa, gdzie w tym sezonie największą popularnością cieszyły się lody mascarpone i czarna porzeczka. Infografika zawiera informacje dotyczące między innymi wzmianek o lodach w social mediach oraz na portalach internetowych, a także preferencji Polaków: najczęściej wybieranych smaków, rodzajów czy miejsc, w których spożywają lody.

Mint Media i Brand24 współpracują intensywnie od lutego bieżącego roku. Agencja interaktywna zrealizowała już, przy wykorzystaniu narzędzia do monitoringu Internetu, przedsięwzięcie dotyczące alertu smogowego czy akcję pomozpamietac.pl dla Muzeum Auschwitz – Birkenau. Kilka miesięcy temu powstała również infografika dotycząca Tłustego Czwartku w Internecie. Celem tych działań jest pomoc klientom w prowadzeniu komunikacji w sieci oraz tworzeniu skutecznych strategii marketingowych, poprzez monitorowanie wypowiedzi użytkowników na temat ich marek.

- Infografika jest wynikiem naszych analiz, jakie dzięki Brand24 możemy realizować na potrzeby pracy dla naszych klientów. Monitorowanie różnych tematów pozwala nam na bieżąco poszerzać wiedzę, szukać inspiracji oraz lepiej rozumieć oczekiwania użytkowników w mediach społecznościowych. Tak też było w przypadku Cukierni Sowa i kategorii lodów. Dzięki temu, nasz content pisany dla klienta był zgodny z trendami w spożywaniu tych zimnych przekąsek oraz dopasowany do ich aktualnych preferencji. A przy okazji byliśmy na bieżąco z tym, co robiła konkurencja oraz influencerzy – mówi Michał Chrościcki, Analyst&Strategy Planner Mint Media, który odpowiada za projekty bazujące na monitoringu Internetu i analizę działań w mediach społecznościowych.

Źródło: Mint Media, Brand24

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764