14 września rusza prowokacyjna kampania reklamowa Orange na Kartę, za kreację której odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa Sp. z o.o. To kolejna odsłona kampanii z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, promująca rekordową ofertę Orange na Kartę, w której wszystko jest bez limitu, a pakiet darmowego internetu wynosi aż 15 GB.
Historia z udziałem artystów kabaretowych to kolejny etap kampanii w ramach platformy „Możemy się różnić, ale zawsze znajdziemy coś, co nas zbliża”. W najnowszym spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak podczas joggingu spierają się o to, czy w kolanie chrupie, czy strzyka. Na szczęście jeden z nich, przy okazji znajdując pretekst do przerwania męczącej przebieżki, wpada na genialny pomysł, by przedmiot sporu skonsultować ze wszystkimi.
Praca z Robertem i Mikołajem to czysta przyjemność. W zasadzie reżyserują się sami. Pozostaje tylko podrzucić im temat, najlepiej błahostkę, o którą mogą się spierać… A potem może ich zbliżyć oferta Orange - mówi Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett Warsaw.
Kampania wspiera promocję w Orange na Kartę, w ramach której za 25 złotych miesięcznie można się cieszyć rozmowami i SMS-ami bez limitu oraz pakietem 15 GB internetu.
Działania reklamujące Orange na Kartę obejmują m.in. telewizję, digital oraz internet.
Zespół Leo Burnett pracujący nad kampanią:
Kreacja:
- Jacek Szulecki, Creative Director
- Zespół kreacji: Urszula Ginalska, Senior Copywriter, Małgorzata Gontarczuk, Senior Art Director.
Client Service:
- Małgorzata Bęczkowska, Client Service Director
- Agnieszka Makarewicz, Account Manager.
Źródło: Leo Burnett Warszawa