Dzisiejszy rynek to stan permanentnej walki konkurencyjnej wszystkich ze wszystkimi. W czasach, gdy drogerie i sklepy DIY coraz mocniej otwierają swoje półki dla żywności i win, dyskonty coraz aktywniej rozbudowują działy non food, a wszyscy dążą do modelu omnichannel, każdy detalista ma na uwadze tylko jedno – potrzeby konsumenta. To wskazuje kierunek zmian dla mediów, które są profesjonalnym źródłem informacji dla sektora handlu detalicznego. Podążając z trendem, wydawca branżowych serwisów, Grupa PTWP, prezentuje nową, wzbogaconą o dodatkowe treści, odsłonę portalu dlahandlu.pl.
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.