Województwo mazowieckie w drodze przetargu wybrało ClickAd Interactive do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich. Oferta ClickAd Interactive wygrała z dwoma konkurentami: Agencją Reklamową DSK i Studiem Artystycznym ANIMA. Kampania potrwa od września do grudnia 2018 r. Budżet zamówienia to ponad 330 tys. zł brutto.
Oferta CklickAd Interactive została uznana za najkorzystniejszą w ogłoszonym przetargu na realizację kampanii internetowej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu. Kampania ma charakter informacyjno-promocyjny. Realizowana będzie z geotargetowaniem na województwo mazowieckie. Obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz współpracę z topowymi influencerami. Skierowana będzie do mazowieckich przedsiębiorców, przedstawicieli samorządu i ludzi nauki.
– W przygotowaniu koncepcji kampanii wykorzystaliśmy doświadczenie naszego zespołu w zakresie prowadzenia efektywnych działań on-line, a także posiłkowaliśmy się wiedzą naszego zespołu w zakresie wykorzystania przez województwa środków unijnych – mówi Ewa Wituszyńska, Managing Director, ClickAd Interactive. – Dzięki włączeniu do akcji influencerów kampania dotrze również do młodszych ludzi, którzy często nie zdają sobie sprawy, że tak wiele obiektów czy działań z otaczającej rzeczywistości powstało w wyniku pozyskania przez województwo mazowieckie funduszy europejskich.
Kampania realizowana jest na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU). Zleceniodawcy pragną, aby przyszli beneficjenci Funduszy Europejskich poznali różnorodne obszary wspierane z FE oraz szerokie podejście MJWPU do innowacyjności, w tym zwłaszcza dotyczącej nowatorskich rozwiązań na styku nauki i biznesu. Kampania będzie prezentować m.in. success stories przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu funduszy na innowacje rozwinęli swój biznes.
- Zaproponowana przez nas komunikacja ma pokazać realne korzyści płynące z dofinansowania firm ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 (RPO WM). Mało kto wie, że dzięki dofinasowaniu powstało wiele firm, które są liderami w swojej kategorii, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Projekt jest dla nas ważny, gdyż wspiera rozwój lokalnej przedsiębiorczości, w której sami uczestniczymy i nasze działania mogą w sposób bezpośredni wpłynąć na rozwój w naszego regionu - dodaje Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.
Źródło: CklickAd Interactive