logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ClickAd Interactive wygrywa przetarg na promocję Funduszy Europejskich na Mazowszu.

  PR 21.09.2018, przeczytano 540 razy

Województwo mazowieckie w drodze przetargu wybrało ClickAd Interactive do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich. Oferta ClickAd Interactive wygrała z dwoma konkurentami: Agencją Reklamową DSK i Studiem Artystycznym ANIMA. Kampania potrwa od września do grudnia 2018 r. Budżet zamówienia to ponad 330 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-interactive-wygrywa-przetarg-na-promocje-funduszy-europejskich-na-mazowszu.,379426,artykul.html

Oferta CklickAd Interactive została uznana za najkorzystniejszą w ogłoszonym przetargu na realizację kampanii internetowej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu. Kampania ma charakter informacyjno-promocyjny. Realizowana będzie z geotargetowaniem na województwo mazowieckie. Obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz współpracę z topowymi influencerami. Skierowana będzie do mazowieckich przedsiębiorców, przedstawicieli samorządu i ludzi nauki.

W przygotowaniu koncepcji kampanii wykorzystaliśmy doświadczenie naszego zespołu w zakresie prowadzenia efektywnych działań on-line, a także posiłkowaliśmy się wiedzą naszego zespołu w zakresie wykorzystania przez województwa środków unijnych – mówi Ewa Wituszyńska, Managing Director, ClickAd Interactive. – Dzięki włączeniu do akcji influencerów kampania dotrze również do młodszych ludzi, którzy często nie zdają sobie sprawy, że tak wiele obiektów czy działań z otaczającej rzeczywistości powstało w wyniku pozyskania przez województwo mazowieckie funduszy europejskich.

Kampania realizowana jest na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU). Zleceniodawcy pragną, aby przyszli beneficjenci Funduszy Europejskich poznali różnorodne obszary wspierane z FE oraz szerokie podejście MJWPU do innowacyjności, w tym zwłaszcza dotyczącej nowatorskich rozwiązań na styku nauki i biznesu. Kampania będzie prezentować m.in. success stories przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu funduszy na innowacje rozwinęli swój biznes.  

- Zaproponowana przez nas komunikacja ma pokazać realne korzyści płynące z dofinansowania firm ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 (RPO WM). Mało kto wie, że dzięki dofinasowaniu powstało wiele firm, które są liderami w swojej kategorii, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Projekt jest dla nas ważny, gdyż wspiera rozwój lokalnej przedsiębiorczości, w której sami uczestniczymy i nasze działania mogą w sposób bezpośredni wpłynąć na rozwój w naszego regionu - dodaje Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.

Źródło: CklickAd Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764